تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 14:42
کد خبر : 41839

رفتن من به چلسی اشتباه بود

رفتن من به چلسی اشتباه بود

آرمان شرق:مهاجم اتلتیکومادرید عنوان کرد پیوستن به چلسی اشتباه بود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ، دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی در اتلتیکومادرید عملکرد خوبی داشت و همین باعث شد تا او با ۳۵ میلیون پوند راهی چلسی شود. او دو قهرمانی با چلسی در لیگ برتر را به دست آورد. او در

آرمان شرق:مهاجم اتلتیکومادرید عنوان کرد پیوستن به چلسی اشتباه بود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ، دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی در اتلتیکومادرید عملکرد خوبی داشت و همین باعث شد تا او با ۳۵ میلیون پوند راهی چلسی شود. او دو قهرمانی با چلسی در لیگ برتر را به دست آورد. او در مدت حضور در چلسی موفق شد ۵۲ گل در لیگ به ثمر برساند ولی اختلاف با آنتونیو کونته باعث شد تا او در فصل سوم به مشکل بخورد.

کاستا درباره مشکلاتی که با کونته در چلسی داشت گفت: زمان همه چیز را سر جای خودش قرار می دهد. ببینید الان کونته کجا است و من کجا هستم. دوران بدی در چلسی بود ولی من به هیچ وجه مقصر نبودم. رفتن به چلسی از همان اول اشتباه بود. سیمئونه مربی رک و شفافی است و خیلی واضح اگر شما را دوست نداشته باشد به خودتان می گوید ولی در چلسی شرایط اینطور نیست و من هم از این شرایط متنفر هستم. برای من همه چیز فقط به پول خلاصه نمی شود. من می توانستم اتفاق های بهتری رقم بزنم ولی باشگاه چلسی و مربی با من صادقانه رفتار نکردند.

او در ادامه صحبت های خود گفت: وقتی سیمئونه به من گفت که می خواهد من به تیم برگردم خیلی خوشحال شدم. انگار نه انگار که من از تیم رفته بودم. اینجا شرایط برای من خیلی خوب است. در باشگاهی بزرگ و شهری بزرگ هستم و مردم شباهت زیادی به مردم برزیل دارند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.