عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز در جلسه هیئت مدیره با برانکو تماس گرفتیم که او باز هم تاکید کرد که فقط به خاطر مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید.

محمد دلبری بعد از نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بعد از گزارشی که از پیگیری برای جذب سرمربی و بازیکنان داشتیم اولویت انتخاب سرمربی بود. گزارش سفر بنده ارائه شد و امروز در نشست هیئت مدیره باشگاه با برانکو تماس گرفتیم که از طریق کسی که خودش معرفی کرده بود باز هم مطالب را تکرار کرد. برای اینکه هواداران خیالشان راحت باشد ما تمامی امور مالیاتی برانکو را آماده کردیم تا مدیرعامل برای وی تست کند.

وی افزود: قبلا هم گفته ام برانکو به هیچ عنوان مساله زمان و مبلغ را مطرح نکرده و ما هم این کار را نکردیم.اولیت این مربی مسائل شخصی و خانواده اش بود. او خیلی دوست داشت به پرسپولیس بیاید ولی مسائل خانوادگی برایش مهم است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره احتمال انتخاب گزینه ایرانی ادامه داد: برای ما ثابت شده بود که گل محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است به همین علت باید سراغ سرمربی خارجی با کیفیت و رزومه باشیم.

دلبری در خصوص شایعه دلخوری برانکو از ماجرای مالیاتش گفت: اصلا مطلبی در جلسه دو ساعته که ای با وی داشتم مطرح نشد. این مسائل از طریق برخی افراد گمانه زنی شده و امروز هم تاکید کردیم که کبه کسی که رابط شما بوده اعلام کنید که باشگاه قصد شکایت از وی را دارد. برانکو تاکید کرد که با هیچکسی صحبت نکرده است و اولیت من خانواده ام است.

وی با بیان اینکه تمرینات پرسپولیس با اوسمار ویرا آغاز شود و اردوی خارجی برنامه ریزی شود گفت: با سفیر ایران در کروات به دنبال رایزنی برای حضور برانکو هستیم و حتی امروز رزومه چند مربی را بررسی کردیم تا اگر برانکو نیامد با آنها وارد مذاکره شویم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس یادآور شد: چون برخی رسانه ها متاسفانه گمانه زنی های ذهنی خود را از قول وی مطرح کردند ما برای اینکه مشکلی به وجود نیاید مالیات وی را حل می کنیم و هر کاری لازم باشد انجام می دهیم. اگر نظر آقای برانکو منفی باشد رفتن آقای درویش به قطر فایده ای ندارد.

دلبری در خصوص فایل صوتی برانکو گفت: او این فایل صوتی را به این دلیل منتشر کرد که از قول وی عنوان شده بود به مدت ۳ ماه شرط پرسپولیس را نمی پذیرد. آن وییس از طریق برانکو به من ارسال شد و من هم آن را در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار دادم که شفاف سازی شود. او گفت من شما را دوست دارم و می خواهم ارتباط شما با من قطع نشود. قرار است درویش با دوستان وزارت خارجه و سفارت رایزنی کند که اگر برانکو قبول کرد در خدمت او باشیم وگرنه با گزینه های دیگر مذاکره خواهیم کرد.

وی در خصوص جذب بازیکنان مختلف گفت: طبق لیست آقای گل محمدی در حال رایزنی با بازیکنان مختلف هستیم.