تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 7:48
کد خبر : 141469

درویش: کریم باقری هم مشکلاتی دارد!

درویش: کریم باقری هم مشکلاتی دارد!

آرمان شرق-گروه ورزش:پیرامون این قصه صحبت نکنید. به هر جهت ایشان هم مشکلاتی دارد. ضمن اینکه قبلا هم گفتم ایشان از بزرگان فوتبال ایران بوده و حالا فضایی برای ادامه همکاری ندارد.

درویش: کریم باقری هم مشکلاتی دارد!

درویش از ادعا در مورد باقری کوتاه نیامد

به گزارش “ورزش سه”، هواداران پرسپولیس و البته فعالان رسانه‌ای حوزه این باشگاه هنوز جدایی کریم باقری را باور نکرده‌اند و هر مجالی در این مورد از رضا درویش سوال می‌پرسند.

درویش که پیش از این ادعا کرده بود باقری خودش نخواسته که در پرسپولیس کار کند، باوجود تکذیب کریم باقری، بازهم پس از بازی با استقلال تاجیکستان این موضوع را تکرار و بر ادعای قبلی خود پافشاری کرد.

او در پاسخ به این سوال گفت: پیرامون این قصه صحبت نکنید. به هر جهت ایشان هم مشکلاتی دارد. ضمن اینکه قبلا هم گفتم ایشان از بزرگان فوتبال ایران بوده و حالا فضایی برای ادامه همکاری ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس که همیشه با نوعی بی خیالی به سوالات پاسخ می‌دهد، ادامه داد که نگاه کنید الحمدالله تیم ما بزرگ، کم ندارد و مهد بزرگان فوتبال ایران، پرسپولیس است‌. طبیعتا هر از گاهی یک نفر باید برود تا بتوانیم یک نفر را جایگزین کنیم‌.

جالب اینکه درویش بازهم ادعای قبلی راکه کریم باقری نمی‌خواست در فوتبال کار کند و قصد داشت در بیزینس باشد، به شکلی زیرپوستی تکرار کرد: انشاالله فضایی فراهم شود که ایشان اگر علاقمند به حضور در فوتبال هستند، بیایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.