مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی بحث استعفا را مطرح کرد و گفت قرارداد را توافقی لغو کنند اما من گفتم عجله نکند و دو سه روز دیگر استراحت کند. او خیلی اصرار داشت اما خواستم عجله نکند.

 

رضا درویش دقایقی پس از جلسه امروز با یحیی گل محمدی در ساختمان باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: جلسه خوبی هم بود. جلسه دوستانه بود و بسیار اظهار خستگی داشت و یحیی روی این موضوع تاکید داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: ایشان آمدند و جلسه خوبی هم بود. جلسه دوستانه بود و بسیار اظهار خستگی داشتند و می‌گفتند هم خیلی خسته هستند و به دلیل فضایی که در فوتبال ایران به وجود آمده و از قانون‌های من درآوردی که روح فوتبال را از بین برده، مصمم به رفتن هستند. بازهم من گفتم عجله نکن و برو دو سه روز دیگر استراحت کن و در خدمتت هستیم و اینجا خانه توست و ادامه خواهیم داد و همه باهم سعی می‌کنیم بر مشکلات فائق شویم.

او درباره اینکه آیا یحیی استعفای کتبی داد یا خیر گفت: نه خیر آمدند بحث استعفا را مطرح کردند و گفتند که قرارداد را توافقی لغو کنند اما من گفتم عجله نکنند و دو سه روز دیگر استراحت کنند و شاید آرامشی به دست بیاورند که ادامه همکاری دهیم. ایشان خیلی مصمم بودند و من گفتم عجله نکنند.

وی درباره گزینه‌های سرمربیگری مطرح شده گفت: کسری این حرفها را می‌زنند اما نه حرفه‌ای و نه درست است که وقتی ایشان سرمربی ما هستند، نه مذاکره کنیم و نه حرفی بزنیم.

درویش در خصوص نگرانی هواداران بلاتکلیفی لیست خرید زمستانی این تیم مانند ابتدای فصل تصریح کرد: اول باید ببینیم می‌توانیم آقای گل‌محمدی را داشته باشیم؟ اگر داشتیم، حتما لیستی که به ما داد در حد مقدورات و بازیکنان آزاد را جذب کنیم.

او درباره اینکه فکر می‌کند با جذب نفرات مد نظر گل محمدی می‌تواند او را حفظ کند تاکید کرد: این دفعه گفت مشکل نه پیرامون بازیکن است و نه باشگاه بود. او گفت فضای به وجود آمده در فوتبال ایران خسته اش کرده است و چیزهایی که در سه چهار هفته اخیر اتفاق افتاده که من در عمر فوتبالم ندیدم و من برای این فوتبال نیستم و نمی‌توانم کار کنم و می خواهم استراحت کنم. اگر اینگونه بود به تیم دیگری می رفتم.

او درباره اینکه اگر یحیی نباشد گزینه آنها داخلی است یا خارجی است گفت: اصلا به این حرفها فکر نکردیم. اگر واقعا بنا باشد که از آقای گل محمدی استفاده نکنیم هیأت مدیره باید فکر کند و گزینه ها را پیشنهاد بدهد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا مالیات برانکو تمام و کمال پرداخت شده است و می‌تواند به ایران بیاید خاطرنشان کرد: ۶ ماه قبل مالیاتش را دادیم و فکر نمی‌کنم مشکلی برای آمدن به ایران داشته باشد.