تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آذر 1397 - 22:07
کد خبر : 50254

درخواست عجیب و غیر منتظره فرانسه از ایران

درخواست عجیب و غیر منتظره فرانسه از ایران

آرمان شرق: فرانسه تحت تاثیر گزافه‌گویی‌های مقام‌های کاخ سفید از ایران خواست تا تمام فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک خود را متوقف کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، وزارت امور خارجه فرانسه امروز -دوشنبه- آزمایش موشک‌ بالستیک میان‌برد که قادر به حمل کلاهک‌های چندگانه است، یک اقدام تحریک‌آمیز و بی‌ثبات کننده است.

آرمان شرق: فرانسه تحت تاثیر گزافه‌گویی‌های مقام‌های کاخ سفید از ایران خواست تا تمام فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک خود را متوقف کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، وزارت امور خارجه فرانسه امروز -دوشنبه- آزمایش موشک‌ بالستیک میان‌برد که قادر به حمل کلاهک‌های چندگانه است، یک اقدام تحریک‌آمیز و بی‌ثبات کننده است.

«اگنس ون درمول» سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نسبت به آزمایش موشک‌های بالستیک میان‌برد ایران نگران است و این اقدام تحریک‌آمیز و بی‌ثبات‌کننده را محکوم می‌کند.

وی با طرح این ادعا که این آزمایش موشکی با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل مطابقت نداشته است، از تهران خواست تا بلافاصله تمام فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک خود را که برای حمل سلاح‌های هسته‌ای طراحی شده است، متوقف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.