فُارس: سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر وحید امیری و مهدی ترابی به بازی فردا شب برسند، پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت.
حمید درخشان  در مورد دیدار فردا شب پرسپولیس با استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس هم مقابل پیکان در بازی آخرش در لیگ برتر و هم در دیدار با الدحیل در قطر خیلی خوب بازی کرد و پیروز شد اما مصدومیت زیاد بازیکنانش باعث نگرانی است. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که تا مدت ها دور از میادین خواهند بود اما اگر وحید امیری و مهدی ترابی به بازی فرداشب برسند پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت.

وی افزود: نباید حریف را دستکم گرفت استقلال تاجیکستان همین که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد یعنی اینکه تیم خوبی است. تیم ضعیف در مسابقات نداریم. مهم ترین هدف پرسپولیس در بازی فردا باید پیروزی و ۶ امتیازی شدن باشد تا گام بلندی به سوی صعود از این گروه بردارد.

درخشان در مورد تفاوت سطح فوتبال تاجیکستان و کشورمان گفت: نباید اینگونه فکر کنیم زیرا با این طرز تفکر از حریفان عقب می مانیم و نتیجه اش همین باخت مقابل تیم هایی مثل هنگ کنگ می شود. اصلا فکر می کردیم تیمی مثل اردن مقابل تیم ملی آنگونه بازی کند. پس نباید هیچ حریفی را دستکم گرفت.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه کدام تیم ها از این گروه شانس بیشتری برای صعود دارند گفت: پرسپولیس و النصر شانس های اصلی صعود هستند و تیم الدحیل به شایستگی پرسپولیس نیست .