تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 0:30
کد خبر : 150154

دربی جذاب خواهد شد!

دربی جذاب خواهد شد!

آرمان شرق-گروه ورزش: درباره بازی بزرگ پایتخت اینکه در ترکیب هر دو تیم بازیکنان خارجی و باکیفیت  بسیار خوبی اضافه شدند که اتفاقا همگی میل به بازی تهاجمی دارند و این باعث می شود تا ناخواسته بازی به سمت جذابیت و زیبا شدن برود.باوجود  آنکه پیش بینی کردن بازی آن هم دربی سخت است اما پیش بینی می شود که شاهد یک بازی زیبا و پر گل باشیم.

دربی جذاب خواهد شد!

شفقنا- برخلاف مربی استقلال که براین باور است دربی جذاب نخواهد شد به نظر می رسد که شاهد بازی جذاب و زیبایی باشیم.

پرسپولیس و استقلال در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیستم رقابت های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

جواد نکونام سرمربی آبی پوشان بار دیگر در نشست خبری قبل از بازی شرکت نکرد و این بار مهدی هاشمی نسب به جای او در نشست خبری ظاهر شد و پاسخ سوال خبرنگاران شد.

هاشمی نسب در اظهاری نظری عجیب مدعی شد که دربی ۱۰۳ جذاب نخواهد شد. او گفت: همه قبل از دربی وعده و وعید می دهند اما به شما قول می دهم دربی جذابیت نخواهد داشت البته در دور رفت بازی بی کیفیت نبود اما فشار و استرسی که در این بازی وجود دارد باعث می شود آن جذابیت لازم را نداشته باشد.

اما برخلاف نظر سرمربی استقلال به نظر می رسد که ما دربی جذاب و زیبایی را پیش رو  خواهیم داشت و حداقل بازی گل های خواهد داشت.

جایگاه دو تیم در جدول رده بندی به خوبی چنین چیزی را ثابت می کند. استقلال با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار دارد. پرسپولیس برای رسیدن به جدول رده بندی و از بین بردن فاصله ۳ امتیازی نیاز به پیروزی و بازی هجومی دارد. به این ترتیب سرخ پوشان بازی را هجومی آغاز خواهند کرد و با هجومی ترین ترکیب خود به میدان می روند.

تساوی به هیچ وجه نتیجه خوبی برای پرسپولیس نیست و این باعث می شود تا تیم اوسمار با ریسک بالا بازی کند و این خود دلیلی کافی  برای جذاب بودن دربی است.

و اما نکته مهم دیگر درباره بازی بزرگ پایتخت اینکه در ترکیب هر دو تیم بازیکنان خارجی و باکیفیت  بسیار خوبی اضافه شدند که اتفاقا همگی میل به بازی تهاجمی دارند و این باعث می شود تا ناخواسته بازی به سمت جذابیت و زیبا شدن برود.

باوجود  آنکه پیش بینی کردن بازی آن هم دربی سخت است اما پیش بینی می شود که شاهد یک بازی زیبا و پر گل باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.