تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 23:04
کد خبر : 134366

خطیر استارت زد / نامه نگاری برای قایدی

خطیر استارت زد / نامه نگاری برای قایدی

آرمان شرق-گروه ورزش:علی خطیر مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به باشگاه شباب الاهلی امارات علاقه باشگاه جهت جذب مهدی قایدی را اعلام کرد. این نامه به صورت رسمی روز دوشنبه به باشگاه اماراتی ارسال شد تا به این ترتیب مذاکرات برای انتقال قایدی رسما آغاز شود.

خطیر استارت زد / نامه نگاری برای قایدی
نکو-خطیر، یک خنده از ته دل و شروع ماجرا

به گزارش “ورزش سه”، علی خطیر روز دوشنبه در محل تمرین استقلال حاضر شد تا بعد از بازدید از محل تمرینات تیم جواد نکونام، با سرمربی و بازیکنان باشگاه ملاقات کند.

خطیر که مانند نکونام با استقبال هواداران مسئولیت مدیریت باشگاه را برعهده گرفت و مانند سرمربی آبی‌ها چهره‌ای جوان و پر انرژی است در اولین بازدید خود نیز لحظات جالبی را در کنار نکونام ثبت کرد.

تصویر خنده دو چهره اول استقلالی‌ها مطمئنا مهم‌ترین تصویری است که امروز از غرب تهران برای هواداران استقلال مخابره شد؛ دو چهره اصلی و تاثیر گذار باشگاه در لیگ بیست و سوم با چهره‌ای خندان و مصمم کار خود را در کنار یکدیگر آغاز کردند تا هواداران با چشمانی امیدوار روزهای سخت پیش‌رو را دنبال کنند.

اولین جلسه میان خطیر و نکونام برگزار شد

به گزارش “ورزش سه”، همانطور که از قبل نیز اعلام شده بود، علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی استقلال امروز راهی کمپ مرحوم حجازی شد تا با سرمربی آبی‌ها در خصوص بازار نقل و انتقالات دیدار کند.

او پس از حضور در کمپ مرحوم حجازی، ابتدا جلسه‌ای را با جواد نکونام سرمربی استقلال، اعضای کادرفنی و بازیکنان پیرامون وضعیت تیم برگزار کرد و پس از بازدید از امکانات و وضعیت این مجموعه، با اعضای تیم امید استقلال دقایقی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، خطیر به پرس و جو درباره وضعیت آکادمی باشگاه و شرایط تیم‌های پایه پرداخت و پس از گفتگو با سیاوش اکبرپور، در جریان مشکلات و خواسته‌های اعضای تیم امید قرار گرفت.

1896549

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.