تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 8:33
کد خبر : 147607

خشم پرسپولیسی‌ها و عقب نشینی درویش؟

خشم پرسپولیسی‌ها و عقب نشینی درویش؟

آرمان شرق-گروه ورزش:مدیرعامل پرسپولیس که در این چند روز با انتقادات زیادی روبه رو شده، می داند که در صورت انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی، باید خودش را برای انتقادهای تندتر آماده کند. همین مخالفت تند پرسپولیسی ها با انتخاب اوسمار شاید باعث عقب نشینی درویش و رفقا برای انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید شود و این باشگاه به دنبال گزینه دیگری برود.

خشم پرسپولیسی‌ها و عقب نشینی درویش؟

خبر ورزشی: مخالفت ها با انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی احتمالی پرسپولیس، این روزها شدت گرفته است.

در حالی ماجرای انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس جدی شده که هواداران این تیم به شدت با انتخای دستیار یحیی به عنوان سرمربی مخالف هستند. از زمانی که که خبر احتمال سرمربیگری اوسمار رسانه ای شد، هواداران پرسپولیس به شدت علیه تیم مدیریتی باشگاه موضع گرفتند تا مخالفت خود را با این انتخاب اعلام کنند. حتی پرسپولیسی ها تهدید کردند به زودی مقابل ساختمان این باشگاه تجمع خواهند کرد تا مخالفت خود را با انتخاب اوسمار نشان دهند. پرسپولیسی ها اوسمار را در حد نفر اول کادرفنی نمی دانند و به دنبال این هستند تا نیمکت تیمشان به یک مربی قوی تر و با کارنامه بهتر برسد.

درویش که ظاهرا موافق سرمربیگری اوسمار است، هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است. مدیرعامل پرسپولیس که در این چند روز با انتقادات زیادی روبه رو شده، می داند که در صورت انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی، باید خودش را برای انتقادهای تندتر آماده کند. همین مخالفت تند پرسپولیسی ها با انتخاب اوسمار شاید باعث عقب نشینی درویش و رفقا برای انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید شود و این باشگاه به دنبال گزینه دیگری برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.