تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1397 - 10:37
کد خبر : 41660

خبرهای تلخ از نساجی به گوش می رسد

خبرهای تلخ از نساجی به گوش می رسد

آرمان شرق:پس از پایان بازی نساجی و استقلال، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه مازندرانی در مواجهه با خبرنگاران حرف‌هایی زد که بوی جدایی می‌داد و گفته شد عمده دلیل این دلسردی پر بودن جایگاه VIP ورزشگاه شهید وطنی بوده. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، در همین راستا علی امیری مدیرعامل نساجی مازندران می‌گوید:

آرمان شرق:پس از پایان بازی نساجی و استقلال، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه مازندرانی در مواجهه با خبرنگاران حرف‌هایی زد که بوی جدایی می‌داد و گفته شد عمده دلیل این دلسردی پر بودن جایگاه VIP ورزشگاه شهید وطنی بوده.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، در همین راستا علی امیری مدیرعامل نساجی مازندران می‌گوید: «من آنجا بودم. مشکل آقای صنیعی‌فر اصلا این حرف‌ها نبود که جایگاه ویژه پر شده یا افراد دیگری جای ایشان نشسته‌اند. آقای صنیعی‌فر پیش‌تر به رییس هیات فوتبال استان اعلام کرده بودند که تا ۳ هفته دیگر بیشتر نیستند و بجاست مسوولان استانی به حمایت از این تیم برخیزند‌ که در عمل چنین اتفاقی نیفتاد. متاسفانه انتشار برخی اخبار تامل‌برانگیز است. نساجی متعلق به آقای صنیعی‌فر است و نیازی به استعفای ایشان نیست. آقای صنیعی‌فر به تنهایی تیم نساجی را اداره کرد و همانطور که خودش هم اعلام کرد با این شرایط اقتصادی دیگر چنین امکانی برای ایشان وجود ندارد.»

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.