تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 0:23
کد خبر : 139495

خاویر گونزالز در راه اسقلال!

خاویر گونزالز در راه اسقلال!

آرمان شرق-گروه ورزش:رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «خاویر گونزالز، مدیر برنامه رسمی گوستاوو بلانکو، فردا برای برگزاری جلسه با دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال وارد تهران می‌شود.

خاویر گونزالز در راه اسقلال!

گمانه‌زنی‌ها درباره قرارداد بازیکن لالیگایی با استقلال/ خاویر گونزالز در راه تهران

مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی مد نظر باشگاه استقلال با اعلام این باشگاه فردا در تهران جلسه‌ای با علی خطیر برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مد نظر جواد نکونام چند روزی است به ایران آمده اما هنوز قرارداد او به امضا نرسیده و از طرفی برخی حواشی سبب شده تا این بازیکن در تمرینات گروهی و بازی دوستانه اخیر تیمش هم حاضر نشود.

در چنین شرایطی باشگاه استقلال اعلام کرده مدیربرنامه گوستاوو فردا به تهران سفر می‌کند تا در جلسه با علی خطیر به تفاهمات لازم دست پیدا کند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «خاویر گونزالز، مدیر برنامه رسمی گوستاوو بلانکو، فردا برای برگزاری جلسه با دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال وارد تهران می‌شود.»

باشگاه استقلال همچنین اعلام کرد: «گوستاوو بلانکو، مهاجم سابق ایبار اسپانیا که از سوی سرمربی برای عقد قرارداد به باشگاه معرفی شده بود، در آخرین شب نقل و انتقالات تابستانی در استانبول با استقلال به توافق رسید ولی به دلیل بسته شدن ناگهانی پنجره استقلال، قرار است به عنوان سهمیه آزاد فیفا وارد لیست بازیکنان شود.»

به نظر می‌رسد در سفر مدیربرنامه‌های گوستاوو به تهران دو طرف درباره مسائل مختلف به تفاهمات لازم برسند و قرارداد این بازیکن نیز امضا شود. هرچند که به واسطه بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هنوز امکان ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی نیست.

منبع: خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.