تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 9:38
کد خبر : 145785

حمید درخشان : پرسپولیس می تواند دوباره صدرنشین شود

حمید درخشان : پرسپولیس می تواند دوباره صدرنشین شود

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس می تواند دوباره صدرنشین شود به شرط این که در ادامه مسیر با جذب یک یا دو بازیکن تیم را برای ادامه لیگ تقویت کند.

حمید درخشان : پرسپولیس می تواند دوباره صدرنشین شود

پرسپولیس اشتهای گلزنی خود را افزایش دهد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیمه اول را خیلی با حرارت شروع کرد و به دنبال برد این بازی بود اما نیمه دوم ۵۰ تا ۶۰ درصد تغییر کرد و همانند تیمی بود که انگار ۵ گل جلو افتاده و از زدن گل سیر است و دنبال به ثمر رساندن گل های دیگر نبود.

حمید درخشان در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر اظهار کرد: پرسپولیس نیمه اول خیلی خوب بازی کرد اما نیمه دوم شرایط نیمه اول را نداشت و احساس می کنم نیمه دوم تنها به دنبال این بود که بازی را اداره کند و همین اداره کردن بازی سبب می شود تا به گل تساوی دست پیدا کند و یا حتی بازی را از دست بدهد. تیمی که نیمه اول را با صلابت شروع می کند نیاز است که نیمه دوم نیز با همان شکل ادامه دهد اما متاسفانه در این نیمه مرتب به دنبال نگه داشتن بازی بودند و عقب بازی می کردند و حتی در یک جا کم بود غافلگیر شوند و همین غافلگیری امکان داشت کار دست پرسپولیس بدهد.
وی گفت: تصور من بر این است پرسپولیس وقتی یک گل می زند اشباع می شود و کار را تمام شده می داند و ادامه کار را مثل نیمه اول دنبال نمی کند به همین دلیل فکر می کنم با این روند بازی در نیم فصل دوم گرفتار شود. باید تغییراتی در شکل بازی خود بدهد و همان طور که در نیمه اول با حرارت بالا بازی را شروع می کند با همان حرارت نیمه دوم را پیگیری کند تا بازی را با گل های بیشتر و حاشیه امنیت بالاتر برای برد ادامه دهد.

درخشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس وقتی یک گل وارد دروازه حریف می کند اشباع می شود، من نمی دانم چه فلسفه ای است که بازیکنان تنها با زدن یک گل قانع می شوند در حالی که باید اشتهای گل زدن خود را افزایش دهند و به دنبال آن باشند که گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کنند و حاشیه امنیت را با زدن ۲ تا ۳ گل افزایش دهند و بازی را بهتر کنترل کنند. یک گل واقعا خطرناک است و احتمال دارد هر لحظه یکی اشتباه کند و بازی را از دست بدهد. بنابراین پرسپولیس باید بازی های بعدی خود را با حرارت و تلاش بیشتر پیگیری کند تا گل های بیشتری را به ثمر برساند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس نیمه اول را خیلی با حرارت شروع کرد و به دنبال برد این بازی بود اما نیمه دوم ۵۰ تا ۶۰ درصد پرسپولیس تغییر کرد و همانند تیمی بود که انگار ۵ گل جلو افتاده و از زدن گل سیر است و دنبال به ثمر رساندن گل های دیگر نبود.

درخشان گفت: نیمه دوم برخلاف نیمه اول خطر زیادی از سوی پرسپولیس بر روی دروازه حریف نبود و این شکل خوبی نیست و هر لحظه امکان دارد گرفتار شود.

وی افزود: پرسپولیس باید به همان شکلی که در نیمه اول بازی می کند در نیمه دوم نیز با همان شکل بازی را ادامه دهد تا به گل های بیشتری دست پیدا کند. پرسپولیس می تواند به گل های بیشتری دست پیدا کند اما نمی دانم چرا وقتی یک گل می زند فکر می کند کافی است و باید با همین یک گل بازی را ادامه دهد و آن را کنترل کند.
درخشان در پایان گفت: پرسپولیس می تواند دوباره صدرنشین شود به شرط این که در ادامه مسیر با جذب یک یا دو بازیکن تیم را برای ادامه لیگ تقویت کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.