تیم پرسپولیس با پیروزی در دیدار هفته دوم مقابل تراکتور رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیست و دوم در تاریخ بیستم اسفند ماه سال گذشته همه دیدارهای خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را تا امروز با برد پشت سر گذاشته‌اند.

پس از روزی که پرسپولیس در استادیوم آزادی و در هفته بیست و سوم لیگ قبل با نتیجه یک بر صفر و تک گل محمد کریمی بازیکن تیم سپاهان مقابل حریف اصفهانی در استادیوم آزادی باخت این تیم از هفته بیست و چهارم لیگ برتر گذشته یعنی یازدهم فروردین سال جاری تا امروز همه مسابقاتش را با برد پشت سر گذاشته است.

پرسپولیس از تاریخ ۱۱ فروردین و دیدار مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به ترتیب تیم‌های ملوان بندر انزلی، مس کرمان، استقلال تهران، پیکان، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در چارچوب لیگ برتر گذشته، همچنین آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در فصل جاری لیگ برتر را شکست داده است.

علاوه بر این پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم جام حذفی فصل پیش تیم گل گهر سیرجان را از پیش رو برداشت. سپس در نیمه نهایی مقابل تیم هوادار با برتری سه بر یک پیروز شد و در فینال جام حذفی استقلال را دو بر یک شکست داد و قهرمان شد. مجموع بردهای پرسپولیس در طول مسابقات گذشته به عدد ۱۲ رسیده و رکورد قابل توجهی برای این تیم به ثبت رسیده است. قرمزپوشان تهرانی همین حالا نیز با ۱۲ برد متوالی رکورددار هستند و در صورت تداوم این بردها دست نیافتنی تر هم خواهند شد.

پرسپولیس در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه دوم شهریور در تهران میزبان ذوب آهن خواهد بود.