تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 7:10
کد خبر : 147316

حسین زاده به استقلال برمی گردد؟

حسین زاده به استقلال برمی گردد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:با توجه به عدم استفاده زیاد خمز در تراکتور از حسین زاده، رایزنی های باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن از طریق مذاکره با باشگاه تراکتور آغاز شده است. این نقل و انتقال به تراکتور هم اجازه مى دهد تا براى خرید دو سه بازیکن جدید مانند عیسى آل کثیر جا باز کند.

حسین زاده به استقلال برمی گردد؟

استقلال

به گزارش  اندیشه معاصر، باشگاه پرسپولیس پس از یک هفته مذاکره در آخر با یحیی گل محمدی قطع همکاری کرد در حالیکه مدیران استقلال پس از جذب سیلوا به دنبال حسین زاده رفتند . مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا در نقل و انتقالات نیم فصل ، بازیکنان مورد نیاز نکونام را جذب کنند .

باشگاه استقلال در اولین قدم از فعالیت نقل و انتقالاتی خود در پنجره زمستانی، از رافائل سیلوا رسما رونمایی کرد. با این اتفاق آبی پوشان هم به توافقی با این بازیکن دست یافتند تا با جریمه و محرومیت جدید از سوی فیفا مواجه نشوند و هم خط دفاع خود را مستحکم تر کردند.حالا پس از این خرید گفته می شود که استقلالی ها وارد مرحله جذب دومین گزینه مدنظر جواد نکونام شده اند.

با توجه به عدم استفاده زیاد خمز در تراکتور از حسین زاده، رایزنی های باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن از طریق مذاکره با باشگاه تراکتور آغاز شده است. این نقل و انتقال به تراکتور هم اجازه مى دهد تا براى خرید دو سه بازیکن جدید مانند عیسى آل کثیر جا باز کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.