تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 10:28
کد خبر : 141178

حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می شود؟

حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می شود؟

آرمان شرق-گروه سیاست:داماد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان گفت: آقای روحانی در آخرین سخنرانی که داشتند، دیگران را ترغیب کردند که همه در انتخابات شرکت کنند. زمانی هم تا ثبت‌نام خبرگان رهبری نمانده و ایشان هم بهترین تصمیم را در بهترین زمان ممکن می‌گیرند.

حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می شود؟

روحانی بهترین تصمیم را در بهترین زمان ممکن خواهد گرفت

کامبیز مهدی‌زاده داماد حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام خواهند کرد، گفت:  بالاخره تصمیم با ایشان است که ثبت‌نام کنند یا خیر، ولی آقای روحانی در آخرین سخنرانی که داشتند، دیگران را ترغیب کردند که همه  در انتخابات شرکت کنند. زمانی هم تا ثبت‌نام خبرگان رهبری نمانده و ایشان هم بهترین تصمیم را در بهترین زمان ممکن می‌گیرند.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا لیست مورد حمایت روحانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل خواهد گرفت، گفت: طبعا آقای لاریجانی، آقای روحانی و حاج سیدحسن خمینی افرادی هستند که بیرون از گود نیستند. همیشه هم سعی کردند با صحبت‌ها و جلساتی که برگزار می‌شود، مشارکت، شور و شوق را افزایش دهند تا مردم را به صحنه بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از مسائل اساسی این است که مردم واقعا بیایند و مشارکت کنند، گفت: یعنی همان فرمایشاتی که مقام معظم رهبری اعلام کردند و شورای نگهبان هم باید در عمل کمک کند نه در حرف. ما هنوز منتظر اجرای دستور مقام معظم رهبری بابت جبران هستیم و تا امروز چیزی ندیدیم که در مورد کاندیدای موردنظر جبران شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.