تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 10:54
کد خبر : 70323

تکذیبیه سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی به گزارش «فتنه سفید»

تکذیبیه سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی به گزارش «فتنه سفید»

ارمان شرق- سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با ارسال جوابیه‌ای، به گزارش اخیر خبرگزاری فارس با عنوان «فتنه سفید»؛ استراتژی جدید جریان تندرو اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با ارسال جوابیه‌ای، به گزارش اخیر خبرگزاری فارس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با ارسال جوابیه‌ای، به گزارش اخیر خبرگزاری فارس با عنوان «فتنه سفید»؛ استراتژی جدید جریان تندرو اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

متن کامل به شرح ذیل است:

متاسفانه در خبر منتشرشده توسط آن خبرگزاری به تاریخ ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادعای خلاف واقع و نادرستی به سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی نسبت داده شده که از اساس کذب و دروغ است. موانع و دیدگاه های رسمی سازمان عدالت و آزادی بر اساس اساسنامه و اصول تشکیلاتی، پس از تصویب در شورای مرکزی حزب، توسط دبیر کل سخنگو یا رسانه های رسمی این سازمان به اطلاع و آگاهی عموم می رسد و هرگونه اظهار نظر و ادعایی خارج از این چارچوب مطلقا مورد تأیید و قبول این حزب سیاسی نمی باشد.

سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در چارچوب مرام نامه تشکیلاتی و ذیل نظام جمهوری اسلامی ایران، به عنوان عضو حقوقی جبهه اصلاحات ایران همواره خود را متعهد و ملتزم به مصوبات و چارچوب های اعلامی آن جبهه که برآمده از خرد جمعی اعضا می باشد، می داند و هیچ گاه موضع یا اقدامی بیشتر یا عقب تر از این جبهه نداشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.