تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 2:10
کد خبر : 144277

جشن ۴۵ هزار نفری صعود در آزادی

جشن ۴۵ هزار نفری صعود در آزادی

آرمان شرق-گروه ورزش:قرار است دو تیم سرخ پوش آسیا در زیر آسمان سیاه تهران مانند گلادیاتورها بجنگند و بیش از ۵۰ هزار نفر به تماشای این دوئل آسیایی بنشینند. از آن بازی خاطره انگیز برای طرفداران پرسپولیس که با برتری ۳ گل مقابل الدحیل در استادیوم آزادی به‌دست آمد، ۵ سال گذشته است. در مسابقه‌ای که کمتر کسی فکر می‌کرد که الدحیل که گل اول را به ثمر رساند، در آن مسابقه ببازد، اما قطری‌ها به ۱۰۰ هزار تماشاگر باختند.

جشن ۴۵ هزار نفری صعود در آزادی

 

آرمان امروز: قرار است دو تیم سرخ پوش آسیا در زیر آسمان سیاه تهران مانند گلادیاتورها بجنگند و بیش از ۵۰ هزار نفر به تماشای این دوئل آسیایی بنشینند. از آن بازی خاطره انگیز برای طرفداران پرسپولیس که با برتری ۳ گل مقابل الدحیل در استادیوم آزادی به‌دست آمد، ۵ سال گذشته است. در مسابقه‌ای که کمتر کسی فکر می‌کرد که الدحیل که گل اول را به ثمر رساند، در آن مسابقه ببازد، اما قطری‌ها به ۱۰۰ هزار تماشاگر باختند. از اسفند سال ۱۳۹۸ هم که به دلیل پاندمی کرونا، تمامی رقابت‌های فوتبال در کشورمان و در سطح ملی و باشگاهی بدون حضور تماشاگر برگزار شد تا فوتبال و فوتبالدوستان در یک شوک عمیق فرو بروند، ۴ پاییز گذشته و حالا فرصتی به دست آمده تا هوادارانی که تا قبل از آن هر وقت به دلیل تنبیهات انضباطی از حضور در ورزشگاه محروم و منع می‌شدند شرایط سختی را پشت سر می‌گذاشتند به یک دوری اجباری از فوتبال تن ‌دادند، حالا دور هم جمع شوند. طرفدران پرسپولیس به شدت امیدوارند که بازی‌ها طوری رقم بخورد که آنها امروز صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا در منطقه غرب آسیا را در آزادی جشن بگیرند.

سرنوشت صعود پرسپولیس تا حدودی دست خودش است که اگر امشب در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل قطر به برتری دست پیدا کند، شاید به این مهم برسد ولی حتی برد شاگردان یحیی گل‌محمدی در این جدال حساس هم ممکن است آن‌ها را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نرساند!. نوبهار نمنگان ازبکستان، تیم ۱۰ امتیازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا را به‌عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر کنار بگذاریم و با توجه به برد شب گذشته این تیم در بازی مقابل مومبای سیتی هند با ۱۳ امتیاز صعود کرده، دو سهمیه برای تیم‌های دوم برتر در لیگ قهرمانان آسیا خواهد ماند که تا لحظه تنظیم این گزارش، در این بین شانس سپاهان ایران، شارجه امارات (یا نسف قارشی ازبکستان) و پرسپولیس بیش از بقیه است. اما هجوم طرفداران برای تماشای این مسابقه سبب خرید و فروش بلیت‌های جعلی شده است، رییس پلیس فتای تهران در رابطه با فروش بلیت‌های بازی پرسپولیس-الدحیل در بازار سیاه گفت: «افرادی سودجو و فرصت‌طلب بلیت‌های این بازی را با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رساندند که بیش از ۱۰ نفر از این افراد دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.»

آسمان سیاه و گلایه یحیی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در خصوص برگزاری بازی با الدحیل تحت تاثیر آلودگی هوا، گفت: «آلودگی هوا خیلی زیاد است و دقت کرده باشید باتوجه به آلودگی من هم خیلی به هواداران نگفتم که بیایند. امیدوارم همه مردم سالم باشند و مراقب خودشان باشند. واقعا شرایط هوایی فوق‌العاده بد است.» اما گالتیه، سرمربی الدحیل، درباره بازی امشب با پرسپولیس، گفته است: «ما حذف شده‌ایم و تعدادی مصدوم داریم ولی امتحان بزرگی داریم چون هواداران زیادی منتظر برد پرسپولیس هستند. ما می‌خواهیم بجنگیم و در عین حال که به مسابقات احترام می‌گذاریم، فردا بازی کنیم و بهترین نمایش خود را داشته باشیم. لیگ ایران را کم می‌شناسم ولی تیم ملی ایران بسیار خوب است. دو، سه بازی پرسپولیس را تماشا کردم. پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان تکنیکی دارد و در خط حمله می‌تواند از تنوع‌های زیادی استفاده کنند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.