تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 0:32
کد خبر : 134819

جای آل‌کثیر در پرسپولیس به راحتی پر می شود

جای آل‌کثیر در پرسپولیس به راحتی پر می شود

آرمان شرق-گروه ورزش:مربی و سرمربی پرسپولیس در دهه هفتاد و هشتاد در خصوص جدایی بازیکنان خط حمله این تیم افزود: پرسپولیس در خط حمله مشکل داشت اما قرار نیست به هر قیمتی بازیکنان معمولی را حفظ کند تا لیست پر شود. من احترام زیادی برای آل کثیر قائل هستم اما فکر می‌کنم به راحتی می‌توان جای او را پر کرد.

جای آل‌کثیر در پرسپولیس به راحتی پر می شود

جای آل‌کثیر در پرسپولیس پر می‌شود/ کادر فنی مراقب رختکن باشد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از جدایی مهاجم برزیلی این تیم، گفت: «لئاندرو پریرا» نشان داد در حد واندازه پرسپولیس نیست و باید می‌رفت.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره جدایی لئاندرو پریرا از جمع بازیکنان پرسپولیس گفت: اینقدر اسم این بازیکن را کم شنیدم که یادم رفته بود چنین بازیکنی در پرسپولیس حضور داشت. متأسفانه ورود چنین بازیکنانی همچنان به تیم‌های سطح اول ایران ادامه دارد و هیچکس هم جلودارش نیست. روند این نوع دلالی در چنین خریدهایی باید قطع شود.

مربی و سرمربی پرسپولیس در دهه هفتاد و هشتاد در خصوص جدایی بازیکنان خط حمله این تیم افزود: پرسپولیس در خط حمله مشکل داشت اما قرار نیست به هر قیمتی بازیکنان معمولی را حفظ کند تا لیست پر شود. من احترام زیادی برای آل کثیر قائل هستم اما فکر می‌کنم به راحتی می‌توان جای او را پر کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حاشیه‌های چند وقت اخیر بابت نقل و انتقالات این باشگاه بخصوص علیرضا بیرانوند گفت: قطعاً کسانی که در تیم هستند بهتر می‌توانند درباره مسائل مدیریتی تصمیم‌گیری کنند. دروازه بان نقش بسیار مهمی است اما حفظ انضباط تیم نیز اهمیت دارد. مدیران تیم و کادر فنی باید وضعیت یکسانی را در رختکن بین بازیکنان اصلی ایجاد کنند تا جوانترها هم یاد بگیرند و طبق همان اصول رفتار کنند.

او درباره بازی‌های پرسپولیس در هفته‌های اول لیگ برتر با رقیبان سنتی‌اش تصریح کرد: تیم قهرمان با اسم حریف کاری ندارد. پرسپولیس حالا از وضعیت خود آگاه است و می‌داند چه برنامه‌ای هم در پیش دارد. پرسپولیس باید خودش را برای چنین بازی‌هایی در همین ابتدا آماده کند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس ثبات لازم را حفظ کرده است. این تیم اگر بتواند اندک نقاط ضعف خود بخصوص در خط هافبک را پوشش دهد باز هم مدعی اول قهرمانی است. وقتی اسم پرسپولیس و استقلال می‌آید چیزی جز قهرمانی از این تیم‌ها نمی‌توان انتظار داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.