تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 16:26
کد خبر : 124273

تکذیب جزییات منتشر شده از مذاکرات حوزه مسکن با مسئولان چینی

تکذیب جزییات منتشر شده از مذاکرات حوزه مسکن با مسئولان چینی

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مطلب مورد ادعای مبنی بر اینکه “دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است” اساسا تکذیب کرد.

تکذیب جزییات منتشر شده از مذاکرات حوزه مسکن با مسئولان چینی

 مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مطلب مورد ادعای مبنی بر اینکه “دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است” اساسا تکذیب کرد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به پکن مذاکرات سازنده‌ای توسط وزیر راه و شهرسازی با طرف‌های چینی صورت گرفته است که در آینده نزدیک ثمره این مذاکرات وتوافقات برای مردم عزیز قابل لمس خواهد بود و طرح این موضوع که طرف ایرانی پیشنهاد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی به چینی ها داده و آنها هم نپذیرفته اند، از اساس کذب محض است.

وی اضافه کرد: انتظار است همکاران فعال در حوزه رسانه اطلاعات درباره طرح نهضت ملی مسکن و سایر امور مربوط به حوزه وزارت راه وشهرسازی را از درگاه رسمی این وزارتخانه دریافت و منعکس نمایند و با بیان مطالب نادرست فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر نگذارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.