تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 17:10
کد خبر : 144049

توماج صالحی بازداشت شد

توماج صالحی بازداشت شد

آرمان شرق-گروه سیاست:توماج صالحی به دلیل ادعای بدون سند و کذب با تشکیل پرونده جدید قضایی بازداشت شد.

توماج صالحی بازداشت شد

توماج صالحی بازداشت شد

به گزارش ایلنا، به نقل از  مرکز رسانه قوه قضائیه توماج صالحی که چندی پیش با رای دیوانعالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری آزاد شده بود پس از برخی اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.

پس از آزادی توماج صالحی بود که فرد مورد اشاره ادعاهای بدون سند و ضد و‌ نقیضی را در فضای مجازی مطرح کرد. توماج صالحی در صحبت‌های‌ مطرح شده خود مدعی طرح شکایت از برخی افراد شده بود‌که بررسی پرونده قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه این فرد و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط و یا قضات پرونده ثبت نکرده‌اند.

در همین زمینه حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: قطعا رسیدگی به پرونده‌های قضایی بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها انجام خواهد شد و روند رسیدگی به تمامی پرونده‌ها مطابق قانون انجام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه‌ داد: در پرونده ‌توماج صالحی هم مطابق بررسی‌های دقیق صورت گرفته تمام مراحل، بازداشت، بازجویی و‌بازپرسی مطابق قانون‌ انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تاکید بر اینکه باید قانون در همه اقدامات قضایی ملاک و معیار تصمیمات باشد عنوان ‌کرد: برخی در‌ مورد مراحل و ‌روند بهره‌مندی افراد از‌ تاسیسات‌‌ قانونی‌ مطالبی را‌ مطرح می‌کنند، قطعا این مهم‌ به موجب قانون انجام شده است در مورد بازداشت در پرونده جدید قضایی نیز مطابق قانون اقدام شده است و البته سوابق افراد در تصمیم‌گیری و اختصاص تاسیسات قانونی موثر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.