تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 22:07
کد خبر : 128985

توافق ۲ ساله لیونل مسی با الهلال

توافق ۲ ساله لیونل مسی با الهلال

آرمان شرق-گروه ورزش:این توافق هنوز از سوی مسی و باشگاه الهلال اعلام رسمی نشده است و البته مسی برای سفر به عربستان و مذاکره با سعودی‌ها  با یک محرومیت ۲ هفته‌ای از سوی باشگاه پاری سن ژرمن روبرو شده است.

توافق ۲ ساله لیونل مسی با الهلال

لیونل مسی در عربستان با مسئولان باشگاه الهلال برای عقد قرارداد به مدت ۲ سال به توافق رسید.

لیونل مسیبه گزارشخبرگزاری صدا و سیما؛ لیونل مسی که برای مذاکرات با مسئولان ورزش عربستان و تیم فوتبال الهلال به این کشور سفر کرده بود با  باشگاه الهلال به توافق ۲ ساله دست یافت.

برخی صفحات معتبر در توئیتر در مورد این توافق نوشتند: لیونل مسی و با باشگاه الهلال به توافق ۲ ساله دست یافته است، اما در صورت توافق طرفین سال سوم این قرارداد ادامه خواهد یافت.

گفته می‌شود قرارداد مسی با باشگاه الهلال عربستان سنگین‌ترین قرارداد تار یخ فوتبال است که رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیون یورو برای ۲ سال تخمین زده شده است.
لیونل مسی پیش از این سفیر ورزش عربستان معرفی شده بود و در صورتی که در لیگ عربستان حضور یابد باز هم رقابت خود را با رونالدو رقیب دیرینه اش ادامه خواهد داد.
این توافق هنوز از سوی مسی و باشگاه الهلال اعلام رسمی نشده است و البته مسی برای سفر به عربستان و مذاکره با سعودی‌ها  با یک محرومیت ۲ هفته‌ای از سوی باشگاه پاری سن ژرمن روبرو شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.