تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 1:04
کد خبر : 143045

تنفس پرسپولیس در جبهه هوای آبی

تنفس پرسپولیس در جبهه هوای آبی

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در صورت پیروزی یا تساوی در این بازی شانس این را دارد که با برد خانگی برابر الدحیل به مرحله بعدی برود که این موضوع بخشش جریمه ۳۳ میلیاردی را برای اعضای تیم به دنبال دارد و منفعت دلاری را هم برای باشگاه به دنبال خواهد داشت و البته تیم را هم در لیگ قهرمانان آسیا حفظ خواهد کرد.

تنفس پرسپولیس در جبهه هوای آبی

تنفس پرسپولیس در جبهه هوای آبی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس بعد از یک روز جنجالی که ناامیدی و البته اعتراض هواداران این تیم را به دنبال داشت، حالا کاملا از حواشی فاصله گرفته و با شروع تمرینات آماده دیدار با النصر عربستان می‌شود.

آنچه صبح روز پنجشنبه در استادیوم کاظمی گذشت، کاملا متفاوت با روز گذشته‌اش بود. این بار در سکوت و پشت درهای بسته، بازیکنان پرسپولیس با لبخند و البته پرتلاش وارد زمین شدند و دستورات یحیی برای دیدار النصر را اجرا کردند؛ دیداری که شاید مهم‌ترین بازی فصل سرخ‌پوشان نیز باشد.

پرسپولیس در صورت پیروزی یا تساوی در این بازی شانس این را دارد که با برد خانگی برابر الدحیل به مرحله بعدی برود که این موضوع بخشش جریمه ۳۳ میلیاردی را برای اعضای تیم به دنبال دارد و منفعت دلاری را هم برای باشگاه به دنبال خواهد داشت و البته تیم را هم در لیگ قهرمانان آسیا حفظ خواهد کرد.

بنابراین در چنین موقعیتی یحیی و درویش با سکوت معنادار خود، این پیغام را به شاگردان خود می‌دهند که باید برای موفقیت هم‌قسم شوند و از مشکلات عبور کرده و حل اختلافات را به زمانی دیگر موکول کنند.

پس در آسمان آبی پایتخت، دوباره آرامش به پرسپولیس برمی‌گردد؛ گویی که انگار نه اعتصابی بوده و نه نامه سرگشاده‌ای و البته نه جریمه‌‌ای (که اگر صعود کنند واقعا هم نخواهد بود).

1955123

این شاید سریع‌ترین و البته جالب‌ترین آتش‌بس در باشگاه پرسپولیس هم باشد؛ خصوصا اینکه بعد از تعطیلی علنی تمرین مقابل خبرنگاران و نامه فوق تند علیه مدیریت باشگاه، کم‌تر کسی تصور می‌کرد آرامش به این سرعت به باشگاه سرخ‌پوش برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.