تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 10:44
کد خبر : 132714

تقدیر رئیس دانشگاه پیام نورخراسان رضوی از اقدامات فناورانه فولاد سنگان

تقدیر رئیس دانشگاه پیام نورخراسان رضوی از اقدامات فناورانه فولاد سنگان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:هادی مولودیان رئیس دبیرخانه منطقه ۹ دانشگاه پیام نور کشور ضمن تقدیر و تشکر از نگرش بسیار خوب شرکت فولاد سنگان به حوزه دانش و فناوری گفت: ابتکار شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در تاسیس اولین پردیس تخصصی صنایع معدنی کشور ستودنی است.

تقدیر رئیس دانشگاه پیام نورخراسان رضوی از اقدامات فناورانه فولاد سنگان

پردیس14

به منظور هم افزایی بیشتر بین دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان با بخش صنایع و مخصوصا صنایع معدنی، شرکت فولاد سنگان میزبان هادی مولودیان، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و هیات همراه بود.

در جلسه ای که به همین منظور با حضور مدیران مربوطه از شرکت فولاد سنگان در محل سالن کنفرانس این شرکت تشکیل شد، یوسف یوسفی مدیر پردیس فناوری صنایع معدنی ضمن خیرمقدم به مهمانان گزارشی از ظرفیت های منطقه صنعتی سنگان را بیان نمود و دلایل و ضرورت های تاسیس پردیس در منطقه سنگان را برشمرد.

 وی گفت: مسائل مربوط به حوزه تحقیق و توسعه از ورودی های مختلفی می تواند حاصل شود که یکی از بهترین آنها پیشنهادهای اساتید محترم دانشگاه و شرکت های دانش بنیان می باشد.

وی افزود : این پیشنهادها وقتی جنبه ی عملی به خود می گیرد که پس از بازدیدهای متعدد و جلسات مداوم ارائه گردیده باشد و خوشبختانه نگاه به تحقیق و توسعه در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بسیار پررنگ هست و همین دیدگاه و تفکر بود که منجر به تاسیس پردیس فناوری در منطقه گشت و امیدواریم از این فرصت ایجاد شده دانشگاه ها و شرکت های فناور بتوانند استفاده لازم را ببرند.

در ادامه جلسه هادی مولودیان رئیس دبیرخانه منطقه ۹ دانشگاه پیام نور کشور ضمن تقدیر و تشکر از نگرش بسیار خوب شرکت فولاد سنگان به حوزه دانش و فناوری گفت: ابتکار شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در تاسیس اولین پردیس تخصصی صنایع معدنی کشور ستودنی است.

وی گفت: دانشگاه پیام نور قابلیت های بسیار خوبی در حوزه آموزش با توجه به نیازهای مطرح شده به صورت حضوری و یا در بستر اینترنتی را داشته و آمادگی لازم برای ارائه این خدمات به بخش صنایع معدنی را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.