تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 17:51
کد خبر : 132118

ترکیب ایران مقابل افغانستان

ترکیب ایران مقابل افغانستان

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم ملی ایران که برای حضور در تورنمنت کافا به بیشکک سفر کرده، در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ برابر افغانستان قرار می‌گیرد تا امیر قلعه‌نویی شاگردان خود را در این مسابقه محک بزند.

ترکیب ایران مقابل افغانستان

ترکیب ایران مقابل افغانستان مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران که برای حضور در تورنمنت کافا به بیشکک سفر کرده، در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ برابر افغانستان قرار می‌گیرد تا امیر قلعه‌نویی شاگردان خود را در این مسابقه محک بزند.

سرمربی تیم ملی ایران دقایقی قبل ترکیب تیم خود را برای این دیدار اعلام کرد تا مشخص شد پیام نیازمند برای این دیدار درون دروازه ایران قرار دارد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی هم زوج خط دفاعی تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

همچنین برخلاف پیش‌بینی‌ها، صادق محرمی امروز در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و نکته جالب اینکه سعید عزت‌اللهی همچنان مورد اعتماد قلعه‌نویی است و در ترکیب اصلی جای گرفته است.

1886560

در این بازی همچنین زوج خط دفاعی با حضور مجید حسینی و حسین کنعانی تشکیل می‌شود تا مرتضی پورعلی‌گنجی از روی نیمکت بازی را دنبال کند.

نکته مهم اینکه امیر قلعه‌نویی، سردار آزمون و مهدی طارمی را به صورت همزمان در ترکیب قرار داده تا به این شکل عملکرد خط حمله تیم خود را برابر افغانستان ارزیابی کند.

بر اساس اعلام کادر فنی، ترکیب تیم ملی به شرح زیر است:
پیام نیازمند، احسان حاج صفی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سردار آزمون و مهدی طارمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.