تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 0:56
کد خبر : 150340

ترکیب استقلال مقابل هوادار

ترکیب استقلال مقابل هوادار

آرمان شرق-گروه ورزش: نکونام که هفته‌های اخیر تیمش به برد‌های اقتصادی رو آورده، در این هفته نیز به مصاف هم‌تیمی سابق خود در لالیگا می‌رود که به خوبی از اندیشه‌هایش شناخت دارد، اما نکونام در هر صورت از شاگردانش در این بازی فقط برد می‌خواهد، چرا که در صورت پیروزی احتمالی پرسپولیس برابر پیکان، صدرنشینی آبی‌ها به خطر خواهد افتاد.

ترکیب استقلال مقابل هوادار

 با وجود عملکرد نه چندان مطلوب استقلال در دربی، شاگردان نکونام موفق شدند مانع از پیروزی سرخ‌پوشان و تحویل صدر جدول به پرسپولیس شوند.

نکونام که هفته‌های اخیر تیمش به برد‌های اقتصادی رو آورده، در این هفته نیز به مصاف هم‌تیمی سابق خود در لالیگا می‌رود که به خوبی از اندیشه‌هایش شناخت دارد، اما نکونام در هر صورت از شاگردانش در این بازی فقط برد می‌خواهد، چرا که در صورت پیروزی احتمالی پرسپولیس برابر پیکان، صدرنشینی آبی‌ها به خطر خواهد افتاد.

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم استقلال در چارچوب بازی های هفته ۲۱ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ میهمان هوادار خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با هوادار

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاو بلانکو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.