تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 12:17
کد خبر : 137133

تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا ؛ماه آینده در دوحه

تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا ؛ماه آینده در دوحه

آرمان شرق-گروه بین الملل:«برخلاف تبادل‌های گذشته بین ایران و آمریکا که بازداشت‌شدگان که یا به عمان، سوئیس یا امارات عربی متحده پرواز می‌کردند، این‌بار تبادل زندانیان در دوحه صورت می‌گیرد».

تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا ؛ماه آینده در دوحه

زمان تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا اعلام شد | قطر میزبان این تبادل است

یک رسانه انگلیسی زمان تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا را به میزبانی قطر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رسانه انگلیسی میدل ایست آی در گزارشی ادعا کرد که ماه آینده میلادی تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا به میزبانی قطر انجام خواهد شد و تا آن زمان زندانیان دو کشور به هتلی منتقل شده اند و در یک طبقه در اتاق‌های شخصی امن مستقر هستند.

میدل ایست آی در این گزارش نوشت که در این مدت این زندانیان تنها می‌توانند با اقوام نزدیک خود دیدار داشته باشند و تلفن‌های همراهی با امکان دسترسی به اینترنت در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

این رسانه انگلیسی به نقل از رسانه خبری امواج نوشت: «برخلاف تبادل‌های گذشته بین ایران و آمریکا که بازداشت‌شدگان که یا به عمان، سوئیس یا امارات عربی متحده پرواز می‌کردند، این‌بار تبادل زندانیان در دوحه صورت می‌گیرد».

در روزهای اخیر متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به توافق اخیر بین این کشور و ایران برای تبادل زندانیان و آزادسازی اموال بلوکه شده، این توافق را همسو با سیاست‌های آمریکا دانست.

روز گذشته نیز کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف اصلی از تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع خودمان را که در زندان هستند آزاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.