تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 21:14
کد خبر : 66157

تاکید رهبر انقلاب بر طولانی نشدن مذاکرات وین

تاکید رهبر انقلاب بر طولانی نشدن مذاکرات وین

ارمان شرق- رهبر انقلاب گفتند: تشخیص مسئولین این است که مذاکره کنیم تا این سیاست را اعمال کنیم. ما بحثی در این زمینه نداریم، ولی باید مراقبت شود که مذاکره فرسایشی نباشد و طوری نباشد که طرف‌ها مذاکره را کش دهند، چون این برای کشور ضرر دارد.

رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز مقارن با اولین روز ماه مبارک رمضان در مراسم مجازی انس با قرآن با اشاره به سیاست کشور در قبال برجام گفتند: تشخیص مسئولین این است که مذاکره کنیم تا این سیاست را اعمال کنیم.
رهبر انقلاب گفتند: تشخیص مسئولین این است که مذاکره کنیم تا این سیاست را اعمال کنیم. ما بحثی در این زمینه نداریم، ولی باید مراقبت شود که مذاکره فرسایشی نباشد و طوری نباشد که طرف‌ها مذاکره را کش دهند، چون این برای کشور ضرر دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آمریکا مذاکره نمی‌کند که حرف حقی را قبول کند بلکه آمریکا می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند.بیشتر بخوانید: جزییات دقیق دیدار سید حسن خمینی و رهبر انقلابایشان افزودند: امیدواریم ان شاء الله مسئولین کشور در این زمینه هم کاملا با چشم باز، با دل محکم، با توکل به خدا، با ذکر حسبنا الله و نعم الوکیل بروند جلو و توفیقات الهی شامل حالشان بشود و ملت را خرسند و خوشحال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.