تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 20:36
کد خبر : 63079

تاکید قالیباف برعدم تمایل به نامزدی انتخابات۱۴۰۰

تاکید قالیباف برعدم تمایل به نامزدی انتخابات۱۴۰۰

ارمان شرق- آقای قالیباف تأکید کرد که بنای کاندیداتوری در انتخابات را ندارد و همه نیروهای انقلاب موظف هستند تلاش کنند تا هرچه سریعتر با وحدت، تمام ظرفیت های خود را متمرکز بر موفقیت گزینه واحد کنند.

آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم ترین موضوع، پیروزی جبهه انقلاب و تشکیل دولتی کارآمد به منظور حل مشکلات مردم است.
محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره ورود محمّدباقر قالیباف، رئیس مجلس به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم ترین موضوع، پیروزی جبهه انقلاب و تشکیل دولتی کارآمد به منظور حل مشکلات مردم است.
وی ادامه داد: آقای قالیباف تأکید دارند که بنای کاندیداتوری در انتخابات را ندارند و می‌گویند همه نیروهای انقلاب موظف هستند تلاش کنند تا هرچه سریعتر با وحدت، تمام ظرفیت های خود را متمرکز بر موفقیت گزینه واحد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.