تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 0:28
کد خبر : 127729

بهره برداری از طرح نیروگاه ۲۵ مگاواتی شرکت سنگ آهن مرکزی؛به زودی

بهره برداری از طرح نیروگاه ۲۵ مگاواتی شرکت سنگ آهن مرکزی؛به زودی

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: طرح نیروگاه ۲۵ مگاواتی تامین برق کارخانه گندله و کنستانتره شرکت سنگ آهن مرکزی تا تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از طرح نیروگاه ۲۵ مگاواتی شرکت سنگ آهن مرکزی؛به زودی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: طرح نیروگاه ۲۵ مگاواتی تامین برق کارخانه گندله و کنستانتره شرکت سنگ آهن مرکزی تا تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از طرح نیروگاه ۲۵ مگاواتی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ بزودی مجتبی حمیدیان، در بازدید از این طرح افزود: طرح نیروگاه ۲۵ مگاواتی شرکت سنگ آهن مرکزی تاکنون بیش از ۳۱ درصد پیشرفت داشته است و امیدواریم در تابستان به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی فعالیت‌های خود را در سه حوزه صنعتی، معدنی و زیرساختی، دنبال می‌کند گفت: یکی از طرح‌های مهم در حوزه زیرساختی طرح‌های مرتبط با صنعت برق و تامین برق کارخانه هاست که سال گذشته موفق شدیم طرح پست برق ۱۵۰ مگاواتی را افتتاح و عملیات اجرایی طرح ۲۵ مگاواتی را آغاز کنیم.
حمیدیان گفت: این طرح‌ها از زیرساخت‌های اصلی کارخانه گندله سازی است و تامین برق پایدار و صیانت از کارخانه را انجام می‌دهد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با اشاره به مشکلاتی که تولید و تامین برق دارد افزود: چند سالی است که شرکت‌های فولادی در تابستان با قطعی‌های مداوم رو به رو هستند؛ ما برای رفع این مشکل عملیات اجرایی نیروگاه ۲۵ مگاواتی تامین برق کارخانه گندله و کنسانتره را نیز در انتهای سال گذشته آغاز کردیم و خوشبختانه تاکنون به پیشرفت ۳۱ درصدی رسیده ایم.
حمیدیان خاطرنشان کرد: تحقیقاتی درباره اجرای یک طرح ۲۵ مگاواتی دیگر هم در دستور کار است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.