تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 7:03
کد خبر : 134472

بهترین کیفیت سطحی تختال در هلدینگ فولاد مبارکه

بهترین کیفیت سطحی تختال در هلدینگ فولاد مبارکه

آرمان شرق-گروه اقتصاد:باران‌پویان با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته درباره رضایتمندی مشتریان گفت: در آخرین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایت مشتریان داخلی از کیفیت محصول به میزان ۸۴.۳ درصد رسیده که در مقایسه با سایر رقبا در سطح کشور یکی از بالاترین عملکرد‌ها به شمار می‌رود. در بخش صادرات نیز میزان رضایت از کیفیت محصول صادراتی فولاد هرمزگان به میزان ۸۳.۳ درصد است.

بهترین کیفیت سطحی تختال در هلدینگ فولاد مبارکه

دستیابی به بهترین کیفیت سطحی تختال در هلدینگ فولاد مبارکه
مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به راهبرد‌های کلی سازمان مبنی بر افزایش کیفیت محصول، در خرداد توانستیم به بهترین کیفیت سطحی تختال در فرآیند بازرسی‌های کنترل کیفی دست پیدا کنیم.
رضا باران‌پویان با اشاره به تلاش‌های شرکت فولاد هرمزگان در افزایش کیفیت محصول و افزایش رضایت‌مندی مشتریان باهدف راهبرد‌های سازمانی گفت: با تلاش همکاران به ویژه در بخش‌های بهره‌برداری و کنترل کیفی موفق شدیم در سال مهار تورم و افزایش تولید رکورد جدیدی را در کیفیت تختال‌های تولیدی از ابتدای راه‌اندازی کارخانه تاکنون ثبت کنیم.
وی افزود: در خرداد امسال فولاد هرمزگان موفق شد میزان تختال‌های کیفی و بدون عیب سطحی در بازرسی گرم را به میزان ۹۹.۶۵ درصد کل تختال‌های تولیدی محقق کند، رکورد قبلی به میزان ۹۹.۴۵ درصد بوده که در فروردین ۱۴۰۱ محقق شد.
مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: افزایش کیفیت در کنار افزایش تولید، اقتصادی بودن و مزیت کارخانه را در مقایسه با رقبای داخلی و به ویژه خارجی افزایش می‌دهد که خوشبختانه در این زمینه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در سطح هلدینگ فولاد مبارکه و کشور، این مهم را به خوبی محقق ساخت. عملکرد این شرکت در حوزه‌های کیفیت محصول و نتایج آزمایشگاهی موجب افزایش قابل توجه رضایت مشتریان داخلی و خارجی شده است.
باران‌پویان با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته درباره رضایتمندی مشتریان گفت: در آخرین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایت مشتریان داخلی از کیفیت محصول به میزان ۸۴.۳ درصد رسیده که در مقایسه با سایر رقبا در سطح کشور یکی از بالاترین عملکرد‌ها به شمار می‌رود. در بخش صادرات نیز میزان رضایت از کیفیت محصول صادراتی فولاد هرمزگان به میزان ۸۳.۳ درصد است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.