تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 7:11
کد خبر : 138674

بمب پرسپولیس برای استقلال!

بمب پرسپولیس برای استقلال!

آرمات شرق-گروه ورزش:نکته جالب در خصوص کایسدو این است که او سابقه حضور در ایران و بازی در ورزشگاه آزادی را هم در کارنامه دارد. مهاجم اکوادوری سال ۲۰۱۴ عضو الجزیره امارات بود و با این تیم برای دیدار با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در ایران حضور یافت. کایسدو در آن مسابقه که ۲-۲ تمام شد پاس گل اول تیمش را داد. او در آن فصل لیگ قهرمانان آسیا یک گل برای الجزیره به ثمر رساند.

بمب پرسپولیس برای استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مذاکرات پرسپولیس با فیلیپه کایسدو به نتایج خوبی رسیده و احتمالا مهاجم سابق تیم‌های لاتزیو، اینتر، منچسترسیتی و اسپانیول به زودی برای حضور در جمع سرخپوشان راهی تهران خواهد شد.

نکته جالب در خصوص کایسدو این است که او سابقه حضور در ایران و بازی در ورزشگاه آزادی را هم در کارنامه دارد. مهاجم اکوادوری سال ۲۰۱۴ عضو الجزیره امارات بود و با این تیم برای دیدار با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در ایران حضور یافت. کایسدو در آن مسابقه که ۲-۲ تمام شد پاس گل اول تیمش را داد. او در آن فصل لیگ قهرمانان آسیا یک گل برای الجزیره به ثمر رساند.

عکس‌| سابقه جالب بمب پرسپولیس مقابل استقلال!

فیلیپه کایسدو بمب نقل و انتقالات پرسپولیس است. همسر او ماریا گارسیا، مدل اسپانیایی و اینفلوئنسر است که از سال ۲۰۱۵ با کایسدو ازدواج کرده و آنها یک فرزند دختر هم دارند:

رونمایی از ماریا گارسیا، همسر فیلیپه کایسدو مهاجم پرسپولیس (تصایر)

رونمایی از ماریا گارسیا، همسر فیلیپه کایسدو مهاجم پرسپولیس (تصایر)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.