تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 8:01
کد خبر : 124400

بمب خبری مثبت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی ایران؟!

بمب خبری مثبت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی ایران؟!

آرمان شرق-گروه بین الملل:رضا نصری کارشناس مسائل بین الملل هشدار داد: تدارکات‌چیان تحریم و جنگ نیز از مونیخ تا واشنگتن، بروکسل، لندن، پاریس، تل‌آویو و ریاض در حال برنامه‌ریزی هستند. تاثیر تحرکات آن‌ها نیز روزانه در سفره مردم حس می‌شود. تنها یک ابتکار عمل اساسی و یک بمب خبری مثبت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی می‌تواند این اجماع را شکست دهد.

بمب خبری مثبت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی ایران؟!

نصری، کارشناس مسائل بین الملل: تدارکات‌چیان تحریم و جنگ در حال برنامه‌ریزی هستند/ تاثیر تحرکات آن‌ها روزانه در سفره مردم حس می‌شود/​ یک بمب خبری مثبت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی می‌تواند این اجماع را شکست دهد

به گزارش جماران؛ رضا نصری کارشناس مسائل بین الملل در حساب توییتر خود نوشت: ‌قرار دادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی؛طرح اتهام ارتباط میان ایران و القاعده؛ تعلیق مذاکرات و بحث اخراج دیپلمات‌های ایران و فضاسازی پیرامون نقش نظامی ایران در جنگ اوکراین به ترتیب زمینه‌سازی «حقوقی»، «سیاسی» و «روانی» برای تشدید فشار (ولو از طرق اقدام نظامی) به ایران است.

تدارکات‌چیان تحریم و جنگ نیز از مونیخ تا واشنگتن، بروکسل، لندن، پاریس، تل‌آویو و ریاض در حال برنامه‌ریزی هستند. تاثیر تحرکات آن‌ها نیز روزانه در سفره مردم حس می‌شود. تنها یک ابتکار عمل اساسی و یک بمب خبری مثبت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی می‌تواند این اجماع را شکست دهد.

 

photo_2023-02-20_00-49-50

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.