تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 8:29
کد خبر : 147234

بمب جدید پرسپولیس : آمادونی کمالوف؟

بمب جدید پرسپولیس : آمادونی کمالوف؟

آرمان شرق-گروه ورزش:شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس با وینگر تیم ملی تاجیکستان به توافق رسیده است.

بمب جدید پرسپولیس : آمادونی کمالوف؟

بیوگرافی آمادونی کمالوف بازیکن جدید پرسپولیسدرحالی که برانکو به پرسپولیس برای بار دوم پاسخ منفی داد و این باشگاه هنوز سرمربی بعدی خود را انتخاب نکرده، شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیسی ها در آستانه یک خرید عجیب و غریب قرار دارند. آنطور که شنیدیم آمادونی کمالوف وینگر ۲۱ ساله تاجیکستانی که در تیم استقلال تاجیکستان بازی می کند، توسط افرادی به پرسپولیس لینک شدند و مدیران این باشگاه هم قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را دارند.

بیوگرافی آمادونی کمالوف بازیکن جدید پرسپولیس نودادامروز

مذاکرات خوبی با ایجنت این بازیکن انجام شده و این وینگر جوان در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد. این درحالی است که پرسپولیس مربی ندارد و مشخص نیست چه کسی این بازیکن را از نظر فنی تایید کرده و مدیران پرسپولیس مشغول مذاکره با او شدند. این بازیکن در لیگ نه چندان سطح بالای تاجیکستان در ۱۹ بازی ۴ گل زده که آمار چندان خوبی نیست.

بیوگرافی آمادونی کمالوف بازیکن جدید پرسپولیس

پرسپولیس در حال حاضر کنعانی زادگان، زاهدی، هنانوف، باهویی و گولسیانی را در اختیار دارد و تنها یک بازیکن خارجی می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد. در صورتیکه پرسپولیس بخواهد عبدالکریم حسن را هم به خدمت بگیرد،باید نام یک بازیکن از سهمیه خارجی خود را از لیست خارج کند تا بتواند حسن و کمالوف را جذب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.