تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 17:59
کد خبر : 141564

بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس-ملوان/ اعتراض به غیبت بانوان پرسپولیسی

بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس-ملوان/ اعتراض به غیبت بانوان پرسپولیسی

آرمان شرق-گروه ورزش:دیدار رفت تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۷ آبان در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی برگزار خواهد شد.

بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس-ملوان/ اعتراض به غیبت بانوان پرسپولیسی

بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس _ ملوان آغاز شد

با اعلام باشگاه ملوان بندر انزلی، بلیت فروشی دیدار این تیم برابر پرسپولیس آغاز شد.

ایسکانیوز: دیدار رفت تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۷ آبان در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی برگزار خواهد شد.

هواداران ملوان و پرسپولیس با مراجعه به وبسایت ticket.malavanfc.com و با ارائه کدملی می‌توانند بلیت این دیدار را تهیه کنند. البته خرید بلیت جایگاه زنان تنها برای هواداران تیم میزبان فعال است.

از این بازی و با رفع اشکالات گیت ورودی ورزشگاه، بلیت خریداری شده برای هر جایگاه (آقایان میزبان، بانوان میزبان و آقایان میهمان) تنها توسط گیت ورودی مربوطه معتبر شناخته شده و در سایر گیت‌های ورودی نامعتبر و غیرقابل استفاده شناخته می‌شود.

اعتراض به غیبت بانوان پرسپولیسی

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

بیمه حوادث هم با ازکی

باشگاه پرسپولیس به بلیت فروشی بازی روز یکشنبه مقابل ملوان معترض است.

به گزارش طرفداری، از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بازی پرسپولیس و ملوان روز یکشنبه ۷ آبان از  ساعت ۱۶ در استادیوم زنده‌یاد سیروس قایقران برگزار خواهد شد.

از همین رو بلیت فروشی این دیدار نیز آغاز شده و هواداران پرسپولیس و ملوان با مراجعه به وبسایت ticket.malavanfc.com و با ارائه کدملی می‌توانند بلیت این دیدار را تهیه کنند. ضمن این که خرید بلیت جایگاه زنان تنها برای هواداران تیم میزبان فعال است و همین موضع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شده اشت.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس اعتراضی را به این تصمیم تقدیم سازمانم لیگ کرده و از آن ها خواسته تا خرید بلیت جایگاه زنان برای هواداران تیم میهمان را نیز فعال کرده تا بانوان پرسپولیسی نیز همان طور که در قزوین تماشای بازی تیم محبوب شان بودند، بتوانند در استادیوم  زنده‌یاد سیروس قایقران حضور پیدا کنند.

از این رو باید دید این اعرتض ثمری خواهد داشت و بانوان پرسپولیسی روز یکشنبه می توانند به استادیوم بروند یا نه.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.