تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 21:31
کد خبر : 129330

برد پرسپولیس باسه گل عمری،دیاباته و محمودی

برد پرسپولیس باسه گل عمری،دیاباته و محمودی

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس از نفراتی که در بازی مقابل پیکان در ترکیب اصلی نبودند و همین‌طور بازیکنان جوان تیم استفاده کرد که در نهایت با سه گلی که محمد عمری (۱۰)، شیخ دیاباته (۷۲) و محمدحسین محمودی (۸۰) به ثمر رساندند، موفق به شکست تیم شهدای رزکان کرج شدند. 

برد پرسپولیس باسه گل عمری،دیاباته و محمودی

بعد از برتری در دیدار روز گذشته مقابل پیکان، ذخیره‌های یحیی در جدالی تدارکاتی مقابل حریف دسته دومی نیز به برد سه گله دست یافتند.

برد سه‌گله پرسپولیس با ذخیره‌های مدعی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس روز گذشته با برتری مقابل پیکان به صدر جدول بازگشت تا خود را مهیای دیدار با گل گهر و تداوم صدرنشینی کند.

یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار روز گذشته، امروز جدالی تدارکاتی برای نفرات نیمکت‌نشین تیمش در نظر گرفت تا شرایط آنها را برای دیدار با گل گهر مورد ارزیابی قرار دهد. در این دیدار که مقابل رزکان کرج برگزار شد، سرخ‌ها با سه گل به برتری دست یافتند.

1872510
در این دیدار پرسپولیس از نفراتی که در بازی مقابل پیکان در ترکیب اصلی نبودند و همین‌طور بازیکنان جوان تیم استفاده کرد که در نهایت با سه گلی که محمد عمری (۱۰)، شیخ دیاباته (۷۲) و محمدحسین محمودی (۸۰) به ثمر رساندند، موفق به شکست تیم شهدای رزکان کرج شدند.

بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی بازی دیروز نیز ریکاوری کردند تا برای تمرینات آماده‌سازی مقابل گل گهر سیرجان مهیا شوند. پرسپولیس روز جمعه در جدالی حساس باید برابر شاگردان سعید الهویی قرار گیرد و باید دید قادر خواهند بود همانند دو دیدار اخیرشان برابر این حریف در لیگ برتر و جام حذفی، به نتیجه پیروزی دست یابند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند یا خیر.

1872507
1872509

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.