تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 22:22
کد خبر : 87248

تهدید مشروط لاریجانی؛ اگر او نامه شورای نگهبان را منتشر کرده باشد قابل تعقیب است

تهدید مشروط لاریجانی؛ اگر او نامه شورای نگهبان را منتشر کرده باشد قابل تعقیب است

آرمان شرق- در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود.

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره انتشار نامه محرمانه احراز نشدن صلاحیت علی لاریجانی گفت: در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود.

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره انتشار نامه محرمانه احراز نشدن صلاحیت علی لاریجانی گفت: افشا اسناد محرمانه و طبقه بندی شده به موجب قانون جرم محسوب می‌شود. چنانچه کسی به صورت غیرمجاز اقدام به افشا آنها کند قابل تعقیب است.

به گزارش «انتخاب»، ذبیح الله خداییان ادامه داد: در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.