تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 8:08
کد خبر : 146929

اگر برانکو نیاید تکلیف چیست؟

اگر برانکو نیاید تکلیف چیست؟

آرمان شرق-گروه ورزش:تا وقتی تکلیف سرمربی جدید مشخص نشود خبری از بازیکنان جدید نخواهد بود و این موضوع می‌تواند زمان را از این تیم ‌بگیرد و تصمیمات دقیقه نودی به ضرر قرمزها تمام ‌شود. مدیران پرسپولیس باید بگویند چنانچه باز هم‌ با پاسخ منفی برانکو مواجه شوند چه نقشه‌ای برای آینده نیمکت مربیگری‌شان دارند؟ تا این لحظه حداقل به صورت رسمی هیچ!

اگر برانکو نیاید تکلیف چیست؟

«اعتماد»: یحیی گل‌محمدی پس از چهار سال حضور روی نیمکت پرسپولیس با امضای تفاهمنامه‌ای از این باشگاه جدا شد تا در نیم فصل مدیران پرسپولیس به دنبال جذب یک مربی جدید باشند. انتخاب ‌اول درویش برای جانشینی یحیی، برانکو است، اما اولین مذاکره یکی از اعضای‌ هیات‌مدیره با مربی فعلی عمان به بن‌بست رسید.‌ برانکو به چند دلیل که قبلا در «اعتماد» به آن اشاره کردیم حاضر به حضور در ایران نیست. مسائلی نظیر مشکل مالیاتی، انتخاب دستیار، همکاری با کریم باقری و قرارداد طولانی مدت حداقل به مدت یکسال و نیم.
با این حال رضا چلنگر در یک مصاحبه خواهان پرداخت دیرکرد مالیاتی برانکو شد تا درویش با اثبات حسن‌نیتش راه مذاکرات جدید را باز کند. همین اتفاق هم افتاد و اسپانسر پرسپولیس مفاصا مالیات برانکو را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد تا ترجمه آن برای این مربی ارسال شود.

در مورد سایر درخواست‌های برانکو هنوز تغییری در مواضع باشگاه پرسپولیس دیده نشده است.با این حال همچنان مشخص نیست که برانکو به ایران بیاید یا خیر. پیگیری‌های خبرنگار اعتماد نشان می‌دهد هنوز اتفاق خاصی در این خصوص نیفتاده که البته با توجه به آغاز جام ملت‌ها این مساله طبیعی است. با این حال، شروع تمرینات پرسپولیس با دستیاران یحیی خبر خوبی برای هواداران خواهد بود، اما کافی نیست! چراکه تا وقتی تکلیف سرمربی جدید مشخص نشود خبری از بازیکنان جدید نخواهد بود و این موضوع می‌تواند زمان را از این تیم ‌بگیرد و تصمیمات دقیقه نودی به ضرر قرمزها تمام ‌شود. مدیران پرسپولیس باید بگویند چنانچه باز هم‌ با پاسخ منفی برانکو مواجه شوند چه نقشه‌ای برای آینده نیمکت مربیگری‌شان دارند؟ تا این لحظه حداقل به صورت رسمی هیچ!
با در نظر گرفتن اختلاف امتیازی قرمزها با صدر جدول و بازگشت مصدومان و البته جذب یکی، دو بازیکن اوضاع برای پرسپولیس شکل خوبی خواهد گرفت و حالا سوال پیش می‌آید که چرا مدیران این تیم موفق‌ترین مربی چند سال اخیر فوتبال ایران را حفظ نکردند تا حداقل پایان این فصل دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند؟
وقتی هنوز جانشین شایسته‌ای برای یحیی پیدا نکرده بودند چه لزومی داشت با جدایی او موافقت کنند؟
باید دید در روزهای آینده از باشگاه پرسپولیس چه اخباری بیرون خواهد آمد. آنچه فعلا شنیده می‌شود، انفعال است و انتظار برای اینکه اتفاقی رخ بدهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.