تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 - 8:36
کد خبر : 131212

اولویت پرسپولیس با یحیی

اولویت پرسپولیس با یحیی

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس فصل بسیار خوبی را با یحیی گل محمدی تجربه کرد و این تیم توانست در فصل جاری سه جام به دست آورد. قهرمانی در لیگ برتر آن هم در سخت ترین نسخه آن و قهرمانی در جام حذفی آن هم با شکست دادن رقیب سنتی و البته قهرمانی در سوپر جام که به صورت خودکار به تیم خواهد رسید.

اولویت پرسپولیس با یحیی

شفقنا ورزشی – بدون شک اولویت‌ یحیی گل محمدی با پرسپولیس در تابستان این است که همین تیم را حفظ کند و اجازه جدایی به بازیکنان کلیدی داده نشود.

پرسپولیس فصل بسیار خوبی را با یحیی گل محمدی تجربه کرد و این تیم توانست در فصل جاری سه جام به دست آورد. قهرمانی در لیگ برتر آن هم در سخت ترین نسخه آن و قهرمانی در جام حذفی آن هم با شکست دادن رقیب سنتی و البته قهرمانی در سوپر جام که به صورت خودکار به تیم خواهد رسید.

به جرات می‌توان گفت که پرسپولیس در یک دهه اخیر هیچ وقت تا این اندازه باکیفیت و خوب بازی نکرده است.

نکته بسیار مهم درباره پرسپولیس اینکه تیم قالب لازم را در نیم فصل دوم به دست آورده است و یحیی گل محمدی در همه پست ها بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد.

قطعا اولویت یحیی گل محمدی در تابستان این است که اجازه جدایی به بازیکنان کلیدی تیم داده نشود و قالب این تیم حفظ شود.

باتوجه به اینکه لیگ ستارگان قطر تعداد بازیکنان خارجی را افزایش داده است و بازیکنان ایرانی دو سالی است که مجوز حضور در لیگ امارات را کسب کرده اند طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس هم مورد توجه اماراتی ها و قطری ها قرار بگیرند و وسوسه شوند.

این پرسپولیس اگر حفظ شود با کم ترین تغییرات در فصل بعد هم در آسیا و هم در لیگ برتر شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.