تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 14:29
کد خبر : 62754

اوضاع استقلال خوب است

اوضاع استقلال خوب است

آرمان شرق-مدیرعامل باشگاه استقلال: اوضاع استقلال خیلی خوب است و مشکلی نیست، الان هم به تمرین می‌روم و با بازیکنان جلسه دارم. به گزارش آرمان شرق احمد مددی بعد از حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان تهران در گفتگو با صدا و سیما در خصوص وضعیت تیم استقلال و اینکه روز گذشته محمود فکری مدعی شد

آرمان شرق-مدیرعامل باشگاه استقلال: اوضاع استقلال خیلی خوب است و مشکلی نیست، الان هم به تمرین می‌روم و با بازیکنان جلسه دارم.

به گزارش آرمان شرق احمد مددی بعد از حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان تهران در گفتگو با صدا و سیما در خصوص وضعیت تیم استقلال و اینکه روز گذشته محمود فکری مدعی شد اگر مشکل او است از استقلال می‌رود، تصریح کرد: اوضاع استقلال خیلی خوب است و مشکلی نیست. امروز و همین الان هم به تمرین می‌روم و با بازیکنان جلسه دارم، نگران نباشید.
وی در خصوص اینکه استقلال لیست خروجی دارد یا خیر، گفت: لیست خروجی که اصلا نداریم، چند بازیکن را هم کادر فنی درخواست کردند و ما در حال مذاکره با آن‌ها هستیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا انتخابات هیئت فوتبال تهران شفاف بود، گفت: انتخابات شفاف و به خوبی انجام شد و من به افرادی که انتخاب شدند تبریک می‌گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.