تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 0:10
کد خبر : 142964

اورهو نیسیلا هافبک طراح فنلاندی در راه پرسپولیس

اورهو نیسیلا هافبک طراح فنلاندی در راه پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:به دلیل مصدومیت های متوالی بازیکنان پرسپولیس و پیشنهاد یک واسطه مبنی بر استفاده از سهمیه پزشکی یک هافبک طراح به این تیم پیشنهاد شده است تا مشکلات خط میانی این تیم را برطرف کند. یک روزنامه فنلاندی برهمین اساس خبر معرفی شدن یک هافبک فنلاندی به نام اورهو نیسیلا Urho Nissila را بازتاب داده است.

اورهو نیسیلا هافبک طراح فنلاندی در راه پرسپولیس

پرسپولیس در نیم فصل به دنبال خرید بازیکنان جدید است.پرسپولیس تهران یکی از دو قطب فوتبال ایران است که گفته می شود بیش از ۴۰ میلیون هوادار در کشور دارد. پرسپولیس امسال در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شد و بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خرید. پرسپولیس در فصول اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر فوتبال ایران بوده و در این فصل نیز به همراه استقلال و سپاهان از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. پرسپولیس امسال همچنین به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس چندی پیش از النصر شکست خورد و در گام دوم تیم الدوحیل و در گام سوم تیم استقلال تاجیکستان را در قطر شکست داد.

با اینکه هنوز به پایان نیم فصل نیز نرسیده ایم اما به دلیل مصدومیت های متوالی بازیکنان پرسپولیس و پیشنهاد یک واسطه مبنی بر استفاده از سهمیه پزشکی یک هافبک طراح به این تیم پیشنهاد شده است تا مشکلات خط میانی این تیم را برطرف کند. یک روزنامه فنلاندی برهمین اساس خبر معرفی شدن یک هافبک فنلاندی به نام اورهو نیسیلا Urho Nissila را بازتاب داده است.

روزنامه ساون سانومات فنلاندخبر از احتمال معرفی شدن این بازیکن به پرسپولیس داده است و حتی به لینک شدن او نیز واکنش عجیب ترین مقصد را داشته است. ساون سانومات از قدیمی ترین روزنامه های فنلاند است و در چاپ خود نیز بدین خبر اشاره داشته است. البته که فعلا هیچ خبری درباره نقل و انتقالات در باشگاه های ایرانی نبوده است اما واسطه ها در تلاش هستند تا این هافبک را قبل از نیم فصل به پرسپولیس پیشنهاد دهند و در حال تلاش برای پیشنهاد او به جای مرتضی پورعلی گنجی به عنوان سهمیه پزشکی هستند. (هرچند اعتقاد سرمربی به رسیدن این بازیکن در بازی های پایانی است و فعلا بعید است تن به این پیشنهاد دهد). از همین حالا شایعاتی درباره چند هافبک پیشین پرسپولیس نیز شنیده شده است و این هافبک فنلاندی نیز تنور شایعات را پررنگ کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.