تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 10:54
کد خبر : 144892

انتقادAFC از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

انتقادAFC از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آرمان شرق- گروه ورزش: «پرسپولیس نیازی به تشویق نداشت» این جمله کلیدی کنفدراسیون فوتبال آسیا در وصف عملکرد سرخ پوشان پایتخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که نتوانستند راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. AFC می نویسد که پرسپولیس با دو دوره نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در عین ناباوری در این فصل عملکرد بدی داشت و با کسب ۸ امتیاز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ صعود نکرد.

انتقادAFC از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(جمعه) در گزارشی بعد از پایان یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در غرب و شرق به روند تیم های صعودکننده و حذف شونده پرداخت که در این گزارش از ناکامی بزرگ پرسپولیس خبر داد.

«پرسپولیس نیازی به تشویق نداشت» این جمله کلیدی کنفدراسیون فوتبال آسیا در وصف عملکرد سرخ پوشان پایتخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که نتوانستند راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

AFC می نویسد که پرسپولیس با دو دوره نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در عین ناباوری در این فصل عملکرد بدی داشت و با کسب ۸ امتیاز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ صعود نکرد.

سرخ پوشان پایتخت هفته گذشته در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با حضور ۶۰ هزار تماشاگر میزبان الدحیل حذف شده بودند.

پرسپولیس در این بازی تنها نیاز داشت مقابل تیم قطری که برد و باخت برایش اهمیتی نداشت و حذفش از آسیا پیش از این قطعی شده، برنده باشد تا راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.