عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید رفتار سازمان لیگ تبعیض آمیز است.

حسین خبیری،‌ عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. با اینکه نیمی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما بازیکنان جانشین نشان دادند که لایق پوشیدن پیراهن پرسپولیس هستند. باید آقای گل‌محمدی را تحسین کرد که به بازیکنان جوان بازی می‌دهد. این کار نشان می‌دهد که او پشتوانه‌سازی می‌کند و آینده پرسپولیس را تضمین می‌کند. بازی در خانه حریف بود اما پرسپولیس هواداران زیادی داشت و به شرف هواداران پرسپولیس درود می‌فرستم که همه جا از تیم حمایت می‌کنند. شهاب زاهدی هم با سه گلی که به ثمر رساند خودش را از زیر فشار خارج کرد.

وی در ادامه گفت: اتفاقاتی در لیگ رخ می‌دهد که واقعا تاسف بار است. کار از خنده گذشته است. مربی تیمی گفته من چهار هفته بدون کارت و با تماس این و آن روی نیمکت نشسته‌ام و الان هم با تماس فرد دیگری از روی نیمکت بلند شده‌ام. در لیگی که برای تیم‌های دیگر سخت‌گیری می‌کنند چطور یک مربی بدون کارت و بدون قرارداد روی نیمکت می‌نشیند؟ آیا این کار درستی است؟ سازمان لیگ الان باید درباره این موضوع توضیح دهد که چرا تبعیض‌آمیز رفتار می‌کند؟ سید جلال حسینی که بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارد و یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران بوده و مدرک مربیگری B دارد روی سکو می‌نشیند بعد چطور مربی دیگری با تماس این و آن روی نیمکت می‌نشیند؟

وی ادامه داد: الان دو باشگاه سپاهان و گل‌گهر اعلام کرده‌اند که با یکدیگر توافق کرده‌اند که بازی آنها به تعویق بیفتد. سازمان لیگ چه کاره است؟ اگر به بازیکن ملی‌پوش است که ما هم ملی‌پوش داریم و حتی بازیکن ما مصدوم شد. واقعا خنده‌دار است که می‌گویند با یکدیگر توافق کردیم که بازی نکنیم، مگر لیگ محلات است؟ نقش سازمان لیگ چیست؟ اگر سازمان لیگ شفاف‌سازی نکند به فوتبال پاک شبهه وارد می‌شود.