تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 7:31
کد خبر : 140388

امیری : کار می‌کنم تا هرچه سریعتر برگردم/ترابی:زودتر برمی گردم

امیری : کار می‌کنم تا هرچه سریعتر برگردم/ترابی:زودتر برمی گردم

آرمان شرق-گروه ورزش:امیری گفت: فعلا درگیریم و داریم کار می‌کنیم تا انشاالله هرچه سریعتر برگردیم.ترابی گفت: برنامه درست باعث می شود عملکرد تیم‌ها بهتر شود. بازی با الدحیل خوب بودیم چرا که زمین خوب در بازی ما بی اثر نبود. پرسپولیس روی زمین بازی می کند و آن زمین به ما کمک کرد. زمان بازگشتم معلوم نیست اما زودتر برمی گردم.

امیری : کار می‌کنم تا هرچه سریعتر برگردم/ترابی:زودتر برمی گردم

ترابی: زمان بازگشتم مشخص نیست

مهدی ترابی می گوید که زمان بازگشتش به پرسپولیس مشخص نیست.

مهدی ترابی بازیکن فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گل‌گهر در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: به همه هواداران تبریک می‌گویم که دست خالی از ورزشگاه بیرون نرفتند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در خصوص آسیب‌دیدگی خود گفت: خداراشکر بهترم اما نیاز به زمان دارم. آسیب را از قبل داشتم ولی در صحنه‌ای مصدومیتم تشدید شد. دکتر هم هرکاری توانست برای من انجام داد.

ترابی گفت: مجبوریم آماده باشیم. امیدوارم برنامه ریزی بهتری انجام شود چرا که همه ضرر می کنند. برنامه درست باعث می شود عملکرد تیم‌ها بهتر شود.

او گفت: بازی با الدحیل خوب بودیم چرا که زمین خوب در بازی ما بی اثر نبود. پرسپولیس روی زمین بازی می کند و آن زمین به ما کمک کرد. زمان بازگشتم معلوم نیست اما زودتر برمی گردم.

ترابی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: اتفاق خوبی افتاد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وحید امیری: کار می‌کنم که زودتر به میادین برگردم

وحید امیری، کاپیتان دو پرسپولیس زمان دقیقی از پایان مصدومیتش اعلام نکرد.

وحید امیری که در بازی با النصر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود هنچنان دور از شرایط بازی است. او در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر بیان کرد: با تاکتیک خیلی خوبی بازی کردیم. الحمدالله که توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم. سه امتیاز حساسی بود. به تیم گل‌گهر هم تبریک می‌گویم.

وحید امیری در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: فعلا درگیریم و داریم کار می‌کنیم تا انشاالله هرچه سریعتر برگردیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان راجع به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام گفت: امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد و شاهد موفقیت‌های روز افزون پرسپولیس باشیم‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.