تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 8:44
کد خبر : 144495

امتیاز کسرشده پرسپولیس برمی‌گردد؟

امتیاز کسرشده پرسپولیس برمی‌گردد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:به دنبال شکایت برخی از تیم‌های لیگ برتر از باشگاه پرسپولیس مبنی بر تخلف این تیم در ثبت قرارداد بازیکنانش، جلسه رسیدگی به پرونده باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار و با رای کمیته انضباطی یک امتیاز از سرخ‌پوشان کم شد.همین موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس نسبت به رای این پرونده اعتراض کند و قرار شد جلسه رسیدگی به اعتراض این تیم پیگیری شود. در جلسه دیروز وکلای این باشگاه حاضر شدو دفاعیات و مستندات مفصلی را ارائه دادند.

امتیاز کسرشده پرسپولیس برمی‌گردد؟

جلسه رسیدگی به تخلفات باشگاه پرسپولیس و اعتراض این باشگاه، در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

فدراسیون فوتبال پیش از شروع رقابت‌های لیگ بیست و سوم با تصویب قانون سقف بودجه، باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر را ملزم به رعایت قانون سقف بودجه کرد و همین موضوع به آغاز مناقشات تیم‌های لیگ برتری و شکایت آن‌ها از یکدیگر منجر شد.

به دنبال شکایت برخی از تیم‌های لیگ برتر از باشگاه پرسپولیس مبنی بر تخلف این تیم در ثبت قرارداد بازیکنانش، جلسه رسیدگی به پرونده باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار و با رای کمیته انضباطی یک امتیاز از سرخ‌پوشان کم شد.

همین موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس نسبت به رای این پرونده اعتراض کند و قرار شد جلسه رسیدگی به اعتراض این تیم پیگیری شود. در جلسه دیروز وکلای این باشگاه حاضر شدو دفاعیات و مستندات مفصلی را ارائه دادند.

کمیته انضباطی بعد از بحث و بررسی دفاعیات و مستندات باشگاه پرسپولیس، رای نهایی خود را در این خصوص صادر خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.