تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 12:10
کد خبر : 36648

امتناع رئیس فدراسیون تیر و کمان از صحبت در مورد حدف زهرا نعمتی

امتناع رئیس فدراسیون تیر و کمان از صحبت در مورد حدف زهرا نعمتی

آرمان شرق:رییس فدراسیون تیر و کمان از اظهار نظر در مورد حذف زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی امتناع کرد. به گزارش آرمان شرق و به نقل ازایسنا ، در حالی که نایب رییس فدراسیون تیر و کمان و سرمربی کره‌ای تیم ملی اظهارات متناقضی در مورد حذف زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی مطرح کردند، غلامرضا

آرمان شرق:رییس فدراسیون تیر و کمان از اظهار نظر در مورد حذف زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی امتناع کرد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل ازایسنا ، در حالی که نایب رییس فدراسیون تیر و کمان و سرمربی کره‌ای تیم ملی اظهارات متناقضی در مورد حذف زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی مطرح کردند، غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیر و کمان نیز از صحبت در این رابطه طفره رفت.

شعبانی بهار در پاسخ به خبرنگاران که قصد داشتند در مورد این اتفاق ناباورانه و در عین حال بچگانه سوال بپرسند، گفـت:اول بگویید زهرا نعمتی چه گفت؟ هر چیزی را که او گفت از قول من هم بزنید! من که نباید صحبت کنم، خود نعمتی و مربی تیم باید در این مورد حرف بزنند!

وی که با اصرار خبرنگاران برای پاسخگویی مواجه شده بود، تاکید کرد: هر چیزی که نعمتی می گوید من هم همان را می گویم.نعمتی را اذیت نکنید.

شعبانی بهار که از اقدام سریع رسانه ها در مورد انتشار اخبار حذف نعمتی از بازیهای آسیایی ناراحت به نظر می‌رسد، خطاب به خبرنگاران گفت: مگر به شما جایزه می دهند که اینقدر سریع دنبال حرف زدن هستید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.