تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 16:49
کد خبر : 136631

اظهارات متفاوت در مورد زمان تکمیل ورزشگاه و ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی!

اظهارات متفاوت در مورد زمان تکمیل ورزشگاه و ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی!

آرمان شرق-گروه ورزش: با برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول این ورزشگاه آذرماه سالجاری آماده بهره برداری خواهد شد.وی که اظهارات متفاوتی در مورد زمان تکمیل ورزشگاه و ورود تماشاگران به ورزشگاه داشت، در پایان به طور مشخص نگفت که تماشاگران از چه زمانی می‌توانند با حضور در آزادی دیدار تیم خود را از نزدیک تماشا کنند.

اظهارات متفاوت در مورد زمان تکمیل ورزشگاه و ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی!

شرط حضور تماشاگران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته اول لیگ بیست و سوم در شرایطی برگزار شد که به دلیل آنچه آماده نبودن ورزشگاه آزادی عنوان شد، تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم شدند.

با این حال پرسش در مورد وضعیت این ورزشگاه که محل برگزاری دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس است، این است که بالاخره چه زمانی تماشاگران می‌توانند با حضور در آزادی دیدار تیم شأن را از نزدیک تماشا کنند.

عسگری سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان این که مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدامی برای تنظیم قرارداد و اجاره ورزشگاه انجام نداده اند گفت: ابتدا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید درخواست استفاده از این ورزشگاه را مطرح کنند و بعد قرارداد همکاری منعقد شود و براساس برنامه‌ای که آنها می‌دهند تکلیف استفاده از ورزشگاه مشخص شود.

وی با بیان این که در حال حاضر این ورزشگاه ظرفیت پذیرایی از ۵۰ هزار تماشاگر را دارد گفت: برای حضور تماشاگران در ورزشگاه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید نامه نگاری کنند تا مراحل اداری کارها انجام شود.

این مقام مسئول که صحبت‌هایش شفافیت لازم را نداشت و بر ابهامات حضور تماشاگران هم افزود در مورد زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی گفت: برای این که بتوانیم همزمان با برگزاری بازی‌های لیگ، بازسازی ورزشگاه را هم انجام دهیم، فازبندی کرده ایم که مرحله به مرحله کار بازسازی ورزشگاه پیش خواهد رفت.

عسگریان در مورد زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول این ورزشگاه آذرماه سالجاری آماده بهره برداری خواهد شد.

وی که اظهارات متفاوتی در مورد زمان تکمیل ورزشگاه و ورود تماشاگران به ورزشگاه داشت، در پایان به طور مشخص نگفت که تماشاگران از چه زمانی می‌توانند با حضور در آزادی دیدار تیم خود را از نزدیک تماشا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.