تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 21:45
کد خبر : 145807

اصغر شرفی ؛ سه تیم استقلال،پرسپولیس و سپاهان قهرمان را تعیین می‌کنند

اصغر شرفی ؛ سه تیم استقلال،پرسپولیس و سپاهان قهرمان را تعیین می‌کنند

آرمان شرق-گروه ورزش: امسال مسابقات باشگاهی خیلی جالب شده و هیجان دارد به طوری که استقلال، سپاهان و پرسپولیس که در بالای جدول لیگ برتر قرار دارند جایگاه آنها مرتب تغییر می‌کند و رقابت فشرده‌ای بین این سه تیم برای صدرنشینی وجود دارد.

اصغر شرفی ؛ سه تیم استقلال،پرسپولیس و سپاهان قهرمان را تعیین می‌کنند

پیش‌بینی اصغر شرفی از نتیجه رقابت قهرمانی در لیگ برتر فوتبال

پیشکسوت فوتبال معتقد است که «بعضی از بازی‌های لیگ برتر به حدی کند پیش می‌رود که به جای ۴۵ دقیقه آدم فکر می‌کند بازی۲ ساعت طول کشیده و چون گلی وارد دروازه نمی‌شود هیجان خاصی نیز ندارد.»

اصغر شرفی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: امسال مسابقات باشگاهی خیلی جالب شده و هیجان دارد به طوری که استقلال، سپاهان و پرسپولیس که در بالای جدول لیگ برتر قرار دارند جایگاه آنها مرتب تغییر می‌کند و رقابت فشرده‌ای بین این سه تیم برای صدرنشینی وجود دارد.

وی گفت: تیم نساجی امسال تغییر و تحولات زیادی داشت و مربی تا بیاید بازیکنان را بشناسد طول می‌کشد و این تیم مرتب در حال تغییرات است، بنابراین ارزیابی از این تیم در شرایط فعلی تا حدودی سخت است. پرسپولیس و دو تیم بالای جدول با توجه به هزینه‌ای که در چنین تیم‌هایی صورت می‌گیرد قابل قیاس با سایر تیم‌ها نیستند و در قبال هزینه‌هایی که باشگاه برای جذب بازیکن انجام می‌دهد باید به نتایج خوبی دست پیدا کنند. به اعتقاد من جدول لیگ به سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده اند، اختصاص دارد.

شرفی خاطرنشان کرد: بعضی از بازی‌های لیگ برتر به حدی کند پیش می‌رود که به جای ۴۵ دقیقه آدم فکر می‌کند بازی۲ ساعت طول کشیده و چون گلی وارد دروازه نمی‌شود هیجان خاصی نیز ندارد. برعکس در تیم‌های اروپایی این قدر بازی با سرعت و هیجان بالا انجام می‌شود که تصور می‌کنیم بازی ۴۵ دقیقه به اندازه ۲۰ دقیقه زمان می‌برد. متاسفانه در فوتبال ما بازیکنان به خاطر ترس از گل خوردن مرتب پاس می‌دهند بدون این که تاکتیک خاصی را پیاده کنند. البته ما از بازیکنان و مربیان خوبی برخورداریم اما امکانات و زیرساخت‌ها مناسب نیستند و همین مسائل سبب افت سرعت فوتبال می‌شود.

شرفی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد من سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان قهرمان را تعیین می‌کنند و هر تیمی اشتباه کند از کورس قهرمانی عقب می‌افتد. همان طور که در بازی روز گذشته دیدید سپاهان از گل‌گهر شکست خورد که دور از انتظار بود. البته در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تمام تیم‌ها حتی آنهایی که در پایین جدول قرار دارند شانس صعود به بالای جدول را دارند. بنابراین هر تیمی که در ادامه لیگ کمتر اشتباه کند در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.