تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 11:58
کد خبر : 49887

اختلافات سیاسی به کشتی رسید

آرمان شرق:به دلیل وجود برخی مشکلات سیاسی کشتی گیران آمریکایی و روسی در تورنمنت های یکدیگر شرکت نمی کنند. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، با اینکه بارها روی عدم دخالت سیاست در ورزش در سراسر جهان تاکید شده، همواره شاهد این موضوع هستیم که این روزها در کشتی باعث ایجاد اختلاف

آرمان شرق:به دلیل وجود برخی مشکلات سیاسی کشتی گیران آمریکایی و روسی در تورنمنت های یکدیگر شرکت نمی کنند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، با اینکه بارها روی عدم دخالت سیاست در ورزش در سراسر جهان تاکید شده، همواره شاهد این موضوع هستیم که این روزها در کشتی باعث ایجاد اختلاف بین ۲ غول جهان کشتی شده است.

با توجه به همین مشکلات کشتی گیران آمریکایی سال گذشته در جام خاساویورت شرکت نکردند و تیم روسیه نیز با توجه به عدم صدور ویزا نتوانست در جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۸ که به میزبانی کشور آمریکا برگزار شد، شرکت کند.

حالا بعد از گذشت مدتی مسئولان آمریکایی به شهروندان خود تأکید دارند که به کشور روسیه و به خصوص قفقاز شمالی سفر نکنند. آنطور که سایت فدراسیون کشتی ایران مدعی شده این اتفاق باعث شده تا از این پس کشتی گیران آمریکایی و روسی در تورنمنت هایی که در کشور رقیب انجام می شود، حاضر نشوند.

این در حالی است که روس ها به دنبال میزبانی جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹ میلادی هستند. همچنین آمریکایی ها نیز می خواهند چند میزبانی را در یکی، ۲ سال آینده از جمله جام باشگاههای جهان سال ۲۰۱۹ برگزار کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.