تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 13:30
کد خبر : 137051

ائتلاف «اصلاح‌طلبان‌میانه‌رو» با «جریان لاریجانی»

ائتلاف «اصلاح‌طلبان‌میانه‌رو» با «جریان لاریجانی»

آرمان شرق-گروه سیاست:لاریجانی با اصلاح‌طلبان جلسه ای برگزار کرده یا خیر اما توصیه و آرزوی ما این بود که لاریجانی همانند مجلس نهم برای انتخابات برنامه داشته باشد و نقش‌آفرینی کند. بنده باز هم پیشنهاد می‌کنم اصلاحات با لاریجانی هم‌افزایی کند تا بتواند از وضعیت فعلی برون رفت داشته باشد و بتوانند در مرحله اصلی ثبت‌نام انتخابات به همبستگی دست پیدا کنند.

ائتلاف «اصلاح‌طلبان‌میانه‌رو» با «جریان لاریجانی»

آرمان امروز: «ابراهیم میرزایی نکو»، نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» در توضیح اظهارات اخیر خود پیرامون رابطه لاریجانی و اصلاح‌طلبان گفت: «طی نشستی که با تعدادی از دوستان همفکر خود داشتیم بر این باور بودیم که اصلاح‌طلبان می‌توانند با دعوت از بزرگانی نظیر لاریجانی که فرد معتدل و با درایتی است، نسبت به آینده انتخابات و نحوه حضور و فعالیت‌های انتخاباتی مشورت کنند چراکه باتوجه به تفکر فراجناحی لاریجانی و تعلق نداشتن به هیچ‌کدام از جناح‌ها می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی را برای جبهه اصلاحات و با هر جریان دیگری داشته باشد.اما متأسفانه دوستان ما که به دنبال چنین پیشنهادی بودند با استقبال خوبی روبرو نشدند. به عبارت دیگر ما دنبال تشکیل جلسه‌ای میان اصلاح‌طلبان میانه‌رو با لاریجانی بودیم و راغب بودیم که لاریجانی به عنوان سرلیست بتواند در تهران نقش‌آفرینی کند اما متأسفانه زمینه تشکیل چنین جلسه‌ای با لاریجانی فراهم نشد.

البته از مصاحبه‌ای که اخیراً بنده داشتم امکان دارد به صورت اشتباهی این برداشت شده که لاریجانی با اصلاح‌طلبان جلسه داشته و روی خوش به او نشان ندادند، در صورتی که اینطور نبود بلکه اصلاح‌طلبان برای تشکیل چنین جلسه‌ای، به ما که دوستان خودشان محسوب می‌شویم استقبال نکردند. بنده اطلاع ندارم که لاریجانی با اصلاح‌طلبان جلسه ای برگزار کرده یا خیر اما توصیه و آرزوی ما این بود که لاریجانی همانند مجلس نهم برای انتخابات برنامه داشته باشد و نقش‌آفرینی کند. بنده باز هم پیشنهاد می‌کنم اصلاحات با لاریجانی هم‌افزایی کند تا بتواند از وضعیت فعلی برون رفت داشته باشد و بتوانند در مرحله اصلی ثبت‌نام انتخابات به همبستگی دست پیدا کنند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.