تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 21:09
کد خبر : 144457

آیا بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان پرسپولیس پرداخت می شود؟

آیا بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان پرسپولیس پرداخت می شود؟

آرمان شرق-گروه ورزش:رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روزهای تیره و تاری را در ارتباط با رختکن تیم پشت سر می‌گذارد قصد داشت بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان را به آنها پرداخت کند اما مخالفت یکی از بازیکنان قدیمی با دریافت این مبلغ قبل از شروع بازی باعث شد تا همه چیز به پایان این مسابقه موکول شود.

آیا بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان پرسپولیس پرداخت می شود؟

پول میلیاردی در جیب درویش ماند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم داشت برای افزایش روحیه این تیم مبلغی را به حساب بازیکنان قبل از الدحیل واریز کند اما باخت این تیم مانع از آن شد.

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر یکی از حساس‌ترین بازی‌های سرخپوشان در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شد اما شکست دو بر یک این تیم مقابل میهمان قطری باعث حذف از چرخه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روزهای تیره و تاری را در ارتباط با رختکن تیم پشت سر می‌گذارد قصد داشت بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان را به آنها پرداخت کند اما مخالفت یکی از بازیکنان قدیمی با دریافت این مبلغ قبل از شروع بازی باعث شد تا همه چیز به پایان این مسابقه موکول شود.

باخت پرسپولیس مقابل الدحیل باعث شد این مبلغ ناچیز نیز به حساب‌هایشان واریز نشود. هیأت مدیره پرسپولیس تصمیم داشت در صورت برد این تیم که منجر به صعود می‌شد جریمه ۱۰ درصدی را نیز لغو کند اما حالا نه تنها خبری از بخشش نیست بلکه پولی هم قرار نیست به بازیکنان داده شود.

تیم فوتبال پرسپولیس حالا باید برای جبران شکست مقابل الدحیل قطر برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر که از شنبه هجدهم آذرماه با بازی مقابل پیکان از سر خواهد گرفت خود را آماده کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.